13 januari 2016

Live pre-rolls met livestreamverbinding bij KLM campagne

In de nieuwe campagne voor de KLM Werelddeal Weken is gekozen voor de inzet van een geheel nieuwe variant van de pre-roll. Live pre-rolls tonen live beelden via een livestreamverbinding. De campagne werd bovendien geheel op iPhone geproduceerd.

‘Met deze fantastische deals van KLM ben je zo dichtbij je bestemming, dat het voelt alsof je er al echt bent,’ zegt Jeroen Thissen, creatief bij DDB&Tribal Amsterdam. ‘Daarom laten we juist die kleine verrassende reismomentjes zien die je zo zelf op Whatsapp had kunnen zetten. Alsof je er al echt bent dus. Door ook alles echt te filmen met een iPhone hebben we die beeldtaal helemaal doorgetrokken in de executie’.

Live pre-rolls met livestreamverbinding

DDB&Tribal  Amsterdam ontwikkelde de serie live pre-rolls in samenwerking met het livestreamplatform EarthCam en Sanoma | SBS. In de pre-rolls wordt verbinding gemaakt met een livestream vanuit New York, Los Angelos of Rio de Janeiro. Zo krijgen kijkers alvast een echt voorproefje van de plaats van bestemming. De live pre-rolls worden getoond op NU.nl en KIJK.nl.

Contact salesteam Sanoma

Ben je op zoek naar de juiste advertentie oplossing voor het bereiken van jouw doelstellingen? We denken graag met je mee. Neem contact op met ons salesteam, 088 556 77 77 of stuur een e-mail naar sales.nl@sanoma.com.