25 november 2015

Merken geven SOS Kinderdorpen zendtijd bij SBS cadeau

SOS Kinderdorpen is deze week exact 50 jaar actief in Nederland. Het goede doel helpt 80.000 kinderen die er alleen voor staan aan een liefdevolle ‘SOS-familie’ in 134 landen. Speciaal voor de verjaardag van SOS Kinderdorpen geven vijftien merken reclame-zendtijd aan de NGO cadeau bij SBS Broadcasting.

15 merken doneren mediazendtijd

In het kader van dit 50-jarig jubileum hebben de kinderhulporganisatie en SBS Broadcasting een unieke actie op touw gezet om aandacht te vragen voor deze bijzondere dag. Bedrijven is gevraagd SOS te steunen door vijf seconden mediaruimte te doneren. In de speciale commercial van slechts enkele seconden feliciteert elk bedrijf SOS Kinderdorpen. De reacties waren enthousiast, zo blijkt: vijftien merken doneren mediazendtijd aan SOS Kinderdorpen.

De spot van vijf seconden werd belangeloos geproduceerd door bureau Worldfamous.nl. De merken die meedoen aan de actie zijn 100%nl Magazine, Koninklijke Auping, Dr.Oetker, Parship, OMD Nederland, Rabobank, Dr. Hauschka, Vriendin, SBS9, Veronica, Net5, SBS6, Streetwise, Katja en Corendon. Afgelopen drie dragen was de spot te zien op de kanalen SBS6, Net5, SBS9 en Veronica. 

Meer informatie over SBS? Ga naar www.adverterenbijsbs.nl/.