8 november 2013

Mobile Inspiration Conference: de terugblik

5 november organiseerde Sanoma, samen met kennispartner IAB en mediapartner Adformatie, de Mobile Inspiration Conference. Het Machinegebouw op het Westergasfabriekterrein in Amsterdam puilde weer uit van de mobiele kennis, cases en ervaringen. De presentaties en video-interviews zijn nu beschikbaar.

Joe Laszlo van IAB US deelde zijn mobiele ervaringen en cases en lichtte ze nog kort toe in het video interview.

Lassi Kurkijarvi, Sanoma’s internationale mobile & innovation director vertelde waarom mobile een marketing en advertising tool is.

Victor Beerthuis, Salesmanager Mobile bij Sanoma, lichtte het belang van het gepresenteerde onderzoek naar de effecten van mobiele campagnes toe. Vier cases werden gepresenteerd: IKEA, Subway, Lenovo en ANWB.

Meer informatie over het mobiele onderzoek lees je in de volgende editie van InBusiness, de B2B Nieuwsbrief van Sanoma.

Jonathan MacDonald, internationale kenner van mobile marketing sloot de middag af met een inspirerend verhaal over de vloeibaarheid van onze wereld.

Presentaties en video-interviews Mobile Inspiration Conference

Kortom, inspiratie te over. Gelukkig is alles in de presentaties na te lezen. 

Victor Beerthuis

 

Lassi Kurkijarvi

 

Joe Laszlo