25 april 2012

Moederdagaanbieding op NU.nl platformen





Op een specifieke dag goed zichtbaar zijn bij een brede doelgroep? Dat kan nu extra voordelig met het introductietarief voor de Mobile Take Over op NU.nl iPhone, Android en de mobiele site.

Via een grote banner op de homepage van de mobiele site en apps van NU is je campagne gedurende 24 uur goed zichtbaar bij de gebruiker. De periode voor Moederdag leent zich uitstekend voor dit product. De mobiele platformen kenmerken zich naast hun grote bereik door hun gemeleerde gebruikersgroep. 64% van de gebruikers is man, 47% verdient boven modaal en de grootste groep bevindt zich in de leeftijd 20-49 jaar (64%).

Uniek bereik: 431.141

Pageviews*: 2.984.873

Media inzet: 1/3 banner fixed op homepage m.nu.nl, NU iPhone app en NU Android app

Advertentieproduct: Double sized banner

Tarief: 25.000,-


Introductietarief: 12.500,-


*gemiddelde indicatie pageviews