Vanaf 11 februari is Leco van Zadelhoff, Beauty Director van glamstyle glossy Beau Monde, dagelijks op Net5 te zien met Leco Styles in 60 seconden. In 45 afleveringen geeft Leco in 60 seconden haar- en make-up tips. De tutorials worden doorvertaald naar Beau Monde en zijn ook terug te zien op beaumonde.nl/lecostyles. Het concept is een samenwerking tussen L’Oréal Professionnel, Leco, Net5 en Beau Monde.
Crossmediale samenwerkingen gemakkelijker te realiseren
Beau Monde is al decennia lang de grootste glamstyle glossy van Nederland. Het tijdschrift, dat elke drie weken bijna 216.000 vrouwen bereikt, viert in oktober haar 20-jarig jubileum. Beau Monde richt zich op de Dynamische Vrouw met de pijlers Beauty, Style & Entertainment. Sinds januari is Beau Monde in het pand van SBS gevestigd. Door redactie en sales als een ‘premium shop in shop’ Boutique fysiek bij het tv-bedrijf te huisvesten, zijn crossmediale samenwerkingen met programma’s zoals Shownieuws en Net5 gemakkelijker te realiseren. Deze programma’s richten zich op dezelfde pijlers als de Sanoma glossies, en bieden daarmee een mooie crossmediale synergie. Een concreet voorbeeld is vanaf februari te zien met Leco Styles op Net5 en in Beau Monde.
Leco Styles in 60 seconds
Leco en Beau Monde zijn al sinds de oprichting van het magazine een perfecte match op zowel beauty, als creatief vlak.
Ellen Litz, Hoofdredacteur Beau Monde: “Voor onze lezeres is haar nieuwe haarkleur of -coupe net zo belangrijk als haar nieuwe designertas. En onze lezeres denkt net zo lang na over een nieuwe kleur nagellak als over een paar nieuwe high heels. De Beau Monde lezeres is de best verzorgde tijdschriftlezeres van Nederland! Niet voor niets is Leco, naast onze vaste visagist en haarstylist, ook de Beauty Director van Beau Monde.”
Leco: “Ik vind het fantastisch dat ik Nederland samen met Beau Monde van glamour mag blijven voorzien. Beauty zit in mijn DNA, ik vind het heerlijk om mijn passie in Beau Monde te mogen blijven uitdragen en zowel bekende als onbekende dames van de beste looks te voorzien. Samen maken we Nederland mooier!”
Hans Pouleijn, Communication Director L’Oréal Professional Products Division:”Leco is dé professional, de kapper. Hij heeft veel aanzien bij vrouwen. Daarnaast is Beau Monde heel erg bekend bij een vrouwelijk publiek dat naar de kapper toe gaat en ook gelezen wordt door consument die niet maar de kapper gaat. Kortom, de verwachtingen zijn hooggespannen maar ik heb er alle vertrouwen in. Iedereen staat op scherp, ik reken op heel veel kijkers, heel veel lezers voor Beau Monde en heel veel online volgers wat weer een traffic kan genereren naar onze eigen website.”
Beauty special By Leco: reserveren kan tot 2 april
Beau Monde brengt samen met haar Beauty Director Leco van Zadelhoff 2 keer per jaar een Beauty Special uit. Deze luxe special wordt meegesealed in de totale oplage van Beau Monde. De special bevat niet alleen de laatste trends op make-up gebied, maar ook de nieuwste haarlooks en handige tips & tricks. Daarnaast legt Leco stap voor stap uit hoe je zelf de beautylooks van bekende Nederlanders als Sylvie Meis en Lieke van Lexmond maakt. Leco’s onovertroffen stijl wordt aan de hand van tips & tricks voor iedereen bereikbaar. De eerste editie van dit jaar verschijnt op 22 april bij Beau Monde 6. Reserveren is mogelijk tot 2 april.
Voor meer informatie neem contact op via salesglossies.nl@sanoma.com of bekijk de factsheet.
Share: