8 april 2015

Nieuw bij Net5

Net5 is van start gegaan met haar nieuwe verfrissende positionering. Zo is de look & feel aangepast en is er meer Nederlandse content te zien. Op de dinsdagavond de nieuwe Nederlandse dramaserie: Bagels & Bubbels: zij hoort bij mij, gevolgd door het nieuwe VIVA Pillow Talk. Eerder ging Dagboek van een callgirl al succesvol van start op de zender. Bekijk de commerciële mogelijkheden bij Net5.

Bagels & Bubbels: zij hoort bij mij

Op de dinsdagavond krijgt de kijker om 20.30 uur nieuw Nederlandse drama te zien met Bagels & Bubbels: zij hoort bij mij. Hierin spelen Bracha van Doesburgh, Egbert-Jan Weeber, Halina Reijn en Geza Weisz de hoofdrollen. Te zien is wat er gebeurt als een simpele bakkerszoon (Egbert-Jan) verliefd wordt op een internationaal supermodel (Bracha). De serie is een productie van FourOne Media (onder andere Dokter Tinus op SBS6) en wordt gesponsord door Jillz.

Als de bruid van huis is

De kijker kan op de dinsdagavond direct daarna kijken naar nieuwe afleveringen van Als de bruid van huis is. Het programma waarbij de bruidegom de hele huwelijksdag bepaalt zonder inbreng van de bruid.

VIVA Pillow Talk

Vanaf 22.25 uur volgt op de dinsdagavond VIVA Pillow Talk: een unieke samenwerking tussen Net5 en Sanoma-titel VIVA. In deze reeks reageren bekende en onbekende stellen vanaf hun eigen bank of keukentafel open, eerlijk en met een flinke dosis zelf relativerende humor op herkenbare onderwerpen. Er is een nationale enquête gehouden onder 2000 koppels waarop de vragen worden ingeleid en bij VIVA is een speciale rubriek online en in print ontwikkeld in lijn met het programma.

Dagboek van een callgirl

Op de donderdagavond om 20.30 uur kan de kijker de eveneens nieuwe Nederlandse dramaserie Dagboek van een callgirl volgen. In deze serie speelt Sanne Langelaar een girl next door die er een geheim leven als callgirl op nahoudt en er alles aan doet om deze twee compleet verschillende werelden van elkaar gescheiden te houden. De start leverde bijna een half miljoen kijkers op met een marktaandeel van 10,1% in de  commerciële doelgroep 20-54 jaar en zelfs 18,8% in de voor de Net5-belangrijke doelgroep vrouwen 20-34 jaar.

Advertentiemogelijkheden Net5

Interesse in adverteren op Net5? Ga voor meer informatie naar www.adverterenbijsbs.nl.