25 april 2012

Nieuw: Branded Content-pakket Flair & Viva





Twee titels die elkaar perfect aanvullen. Die samen een topbereik hebben onder jonge vrouwen. Flair en Viva. Ze hebben een effectief Brandend Content-pakket voor je. Met korting van maar liefst 25%.

Flair en Viva hebben samen het grootste bereik onder vrouwen tussen de 25 en 45 jaar. En de bladen vullen elkaar aan. Waar Flair het alledaagse leven sprankelend maakt, gaat Viva op zoek naar een pittige levensstijl. Viva ben jij, Flair is je vriendin. Waar Viva de grenzen opzoekt, vindt de jonge vrouw bij Flair haar thuisbasis. Waar Viva taboes doorbreekt, bespreekt Flair deze. En in de combinatie ligt nu juist de kracht.


Betaal minder, bereik meer


Door de inzet van het Branded Content-pakket Jonge Vrouwen bereik je maar liefst 964.500 lezers.* Hoe werkt het? De redacties van Flair en Viva maken een advertorial voor je merk, helemaal vanuit de look & feel van deze Jonge Vrouwen tijdschriften. De filosofie en de boodschap van je merk worden vertaald in creatieve concepten die nauw aansluiten bij de redactionele formules. De effectiviteit is groot: de content wordt ervaren als relevante infotainment. Een mooie kans dus om je product nog beter onder de aandacht te brengen van vrouwen tussen 25 en 45 jaar.


*Allen 13+, NOM Print Monitor 2011-I 2011-II

Tarief Branded Content-pakket

Voor 18.450* maken de redacties een 1/1 advertorial in Flair plus een 1/1 advertorial in Viva. Dit is een korting van maar liefst 25% op de paginaprijs.


* Incl. productiekosten t.w.v. 5.832, excl. BTW


Nog meer jonge vrouwen bereiken?


Wil je dit Branded Content-pakket uitbreiden met andere Jonge Vrouwen titels (Grazia, Cosmopolitan) om nog meer jonge vrouwen te bereiken? We maken graag een tailormade voorstel. Het bereik van dit XL Branded Content-pakket is maar liefst 1.450.600.*

* Allen 13+ NOM Print Monitor 2011-I 2011-II


Meer info:

bekijk de salesleaflet

en neem contact op met je accountmanager of via



sales@sanoma.com



/ 023-5566777