19 maart 2012

Nieuw uniek event: Digital Marketing Live!





Sanoma Media nodigt je graag uit voor

Digital Marketing Live

! Een nieuw event over online marketing, advertising en interactive media. Met meer dan 200 experts. Op 21 en 22 maart in de Westergasfabriek in Amsterdam.

Geen stands, maar gewoon goede kwalitatieve inhoud – dat is het DNA van dit event. Twee dagen in het teken van tactics, best practices, informatie uit cases over digital marketing en het opdoen van contacten. Meer dan 200 experts over de themas: campaign, mobile, social, search, online advertising, analytics en dialogue. Een uniek event in deze vorm, voor het eerst in Nederland!


Topcases en topsprekers


Op 21 en 22 maart zijn acht zalen geprogrammeerd met topcases en de beste campagnes. Met sprekers als Thomas Marzano (creative director Digital Brand Design van Philips), Steven van Belleghem (auteur van de bestseller De Conversation Manager en De Conversation Company) en Maurits Kaptein (Persuations api), het nieuwe Nederlandse talent op het gebied van persuasion.


Discussies rond de tafel


Daarnaast vinden ieder uur presentaties en discussies plaats aan meer dan 35 round tables. Waar je een blik achter de schermen krijgt en alles hoort over de dos en donts van online marketing en volop gelegenheid hebt om met vakgenoten van gedachten te wisselen.

Sanoma Media is Platinum sponsor van Digital Marketing Live!


Vanuit Sanoma Media staan op het podium:

  • Eric Shriber (manager market research & consumer insights): Mobile & tablets: de laatste learnings
  • Sander ten Dam (performance based director): Hoe reviews en UGC de betrouwbaarheid van je merk verhogen
  • Martijn Eindhoven (manager yield & advertising): Automated Trading: wat is het en hoe werkt het?
  • Joost Bon (manager directories, travel en SchoolBANK.nl): Traffic en leads: Sanomas insights m.b.t. conversieverhoging
  • Ingeborg van der Eijk (publisher digital women a.i.): Hoe bereik je vrouwen in de digital age?


Verder kan je aanschuiven bij ronde tafel sessies over:

  • Audience targeting met Jelmer Voogel (commercial architect)
  • Mobile/iPad advertising met Mark Wilmont (product mgr. online video en mobile) en Norman van Ameyden Duym (account mgr. mobile NU.nl)
  • (Digital) branded content met John Olivieira (manager marketing partnerships)
  • Performance based: Tips & Tricks voor Traffic & Leads Stefan Havik (Manager Horizontal Performance Based)
  • Inzetten van onze Sanomas social media met Jos van Essen (business developer social media & extended web)


Schrijf je nu gratis in

voor dit event en gebruik de volgende code:

DML53vrag