13 mei 2013

Nieuwe initiatieven met lef

In Milaan zijn wij voorzien van heel veel inspiratie. Veel lef en durf van Nederlandse bodem. Net als wij met nieuwe initiatieven, lef en durf de consumentmarkt proberen open te breken. Met onze nieuwe webshop voor-thuis.nl, de vtwonenshop.nl en vtwonen magalogue. Om de consument te begeleiden van inspiratie tot aankoop.

Vol inspiratie zitten we. Want we zijn net terug van Salone del Mobile in Milaan. En dankzij de tips van onze redactie van EH&I hebben we naast de beurs ook weer mooie beurslocaties in de stad mogen bezoeken en vele relaties kunnen spreken.

Hoogtepunt was zeker de presentatie van het MOOOI concept dat in Zone Tortona getoond werd. Veel lef van Nederlandse bodem waar wij als land trots op mogen zijn.

Kijkend naar onze eigen activiteiten in de afgelopen maanden proberen wij ook met lef en nieuwe initiatieven de consumentmarkt weer open te breken. Onze focus is daarbij gericht op de combinatie van print, online en onze nieuwe webshop www.voor-thuis.nl

Met de introductie van onze nieuwe www.vtwonenshop.nl en het uitgeven van de vtwonen Magalogue hebben we bovendien de ultieme shopping experience geïntroduceerd. Zorg dat u deze Magalogue in handen krijgt en kijk zeker ook naar onze digitale versie op www.magalogue.nl

Kijken, klikken en kopen!

Joost Prikker
Salesmanager Home Deco