Nouveau, de grootste luxe glossy van Nederland, brengt een Máxima Special uit waarin een overzicht wordt gegeven van twintig jaar aan het Hollandse Hof. Deze Special is een eerbetoon aan de vrouw die vanuit het niets kwam en nu al twintig jaar ónze favoriete stijlkoningin is.
Nouveau brengt Máxima in beeld vanaf het eerste moment dat ze Willem-Alexander ontmoette op de Feria in Sevilla in 1999, tot de krachtige carrièrevrouw én succeskoningin die Máxima anno nu is. Stijl en substantie verpakt in een 148 pagina’s glanzende glossy.
Máxima twintig jaar in Nederland is een uitgebreide Special waarin niet alleen de wording van een koningin centraal staat, maar waarin ook een koninklijk overzicht wordt gegeven van tijdsbepalende gebeurtenissen. Van de MH17-ramp tot staatsbezoeken aan China. Gerenommeerde royaltykenners als Josine Droogendijk en Claudia Witteveen werkten mee en deelden nooit eerder onthulde feiten als:
- Máxima is dol op kroketten.
- Op de uitvaart van haar vader zong ze ‘Knocking on Heaven doors’.
- Borduren is haar grote hobby.
- Máxima is een data-freak “Meten is weten”.
Máxima’s financiële inzicht
Argentijnse vriendin Constanza Peleaz verhaalt over Máxima’s financiële inzicht: “Wat is eigenlijk de kostprijs van een ons pasta, Constanza?” Daarnaast kent deze Special substantiële verhalen over Máxima’s werkcarrière “Werken hoort bij wie ik ben”, haar band met VN-baas Ban Ki Moon en een achtergrondverhaal over Anna Paulowna, de Máxima uit de 19e eeuw. Ook werden een aantal typische Nouveau-rubrieken als ‘De Mannen van’ en de ‘Kunst en Cultuur agenda’ vertaald naar deze bijzondere Special.
Stijlvolle glossy
Hoofdredacteur Claudia Straatmans: “Nu, twintig jaar later, kunnen we ons geen leven meer voorstellen zonder Máxima. Ze is zo vanzelfsprekend ónze koningin. Stijlicoon, carrièrevrouw, moeder, vriendin, maar bovenal het beste exportproduct wat we hebben. Toen we ons realiseerden dat twintig jaar geleden, in april 1999 tijdens de Feria in Sevilla Máxima voor het eerst opdook, wist ik meteen: deze april, nu twintig jaar later moet ik hier iets mee doen. Een hofleven in beeld, een mooier eerbetoon kan ik me niet voorstellen. Het was een fantastische klus om haar twintig jaar aan het hof in tekst én beeld in een stijlvolle glossy te mogen verpakken .“
De Máxima Special van Nouveau ligt op 16 april in de winkel.
Over Nouveau
Nouveau is de grootste luxe glossy van Nederland, met een mediabereik van 382.000 vrouwen, welstandig 45+.
Share: