25 april 2013

Op zoek naar een spannend en exclusief event?

In andere Europese steden een groot succes en nu ook in Nederland: NASA – A Human Adventure. Een exclusieve ruimtevaarttentoonstelling waar je zelf van alles kunt beleven. Vanaf 20 juni 2013 zeven maanden te zien bij Jaarbeurs Utrecht. Sanoma is mede-organisator en mediapartner.

Als je echt iets bijzonders wilt doen voor je relaties of medewerkers dan biedt NASA – A Human Adventure precies wat je zoekt. Wat te denken van een exclusieve tour met spacy borrel? Of een walking dinner of lunch op ‘buitenaardse wijze’? De tentoonstelling en bijbehorende ruimtes bieden tal van unieke mogelijkheden. Ontdek de vier arrangementen, voor groepen van 20 tot 300 personen. Uiteraard is maatwerk ook mogelijk. Kijk hier voor meer informatie.

Nog nooit eerder vertoond
NASA – A Human Adventure is een unieke tentoonstelling voor jong en oud. De bezoeker kan de ruimtevaarthistorie daadwerkelijk te beleven. Je kunt wandelen tussen de sterren en wordt geïnspireerd door de mensen en technologie van de afgelopen 50 jaar ruimtevaart. De expositie omvat een oppervlakte van ruim 4.000 m², met meer dan 300 originele objecten en replica’s die vaak nog niet eerder zijn vertoond. Zoals ruimtecapsules, raketmotoren, ruimtepakken, een maanauto, telescopen, satellieten en de neus van de spaceshuttle.

En ook: Dutch Dimensions
Onder het thema Dutch Dimensions zullen ook toonaangevende Nederlandse ruimte-ontwikkelingen te zien zijn. De bezoeker ziet bijzondere animaties en tientallen Nederlandse kennisinstellingen, bedrijven en universiteiten demonstreren het belang van onze ruimtevaarttechnologie.

Internationaal succes
NASA – A Human Adventure is een succesvolle touring exhibition die eerder al in andere Europese steden ruim 200.000 bezoekers per stad heeft getrokken. “De tentoonstelling heeft alles in zich een groot succes te worden,” aldus George Zapantoulis, directeur Jaarbeurs Utrecht. “Wij weten alles over het regisseren van mooie ontmoetingen en Sanoma weet alles over communicatiekracht en de inzet van de juiste media. Een combinatie met veel potentieel. We hebben er zin in.”

Goede edutainment
“Sanoma onderstreept hiermee het belang dat we zien in edutainment,” zegt uitgever Wouter Verkennis. “Er is een toenemende behoefte aan educatie in een goede mix met entertainment. Dat zie je ook terug in ons portfolio, met titels als KIJK, Zo Zit Dat en Know How. Daarom werken we graag mee aan dit bijzondere event. Dit soort touring concepten, die mensen echte beleving bieden, vormen een nieuw en groeiend marktsegment.”