• DPG Media

    Het grootste mediahuis van Nederland

  • "Het totale aanbod van DPG Media maakt het mogelijk iedere doelgroep massaal én gericht te bereiken. Altijd betrouwbaar en in krachtig passend umfeld. Een unieke combinatie van merken!"

    - Kees Wilbrink

  • "Door een ode aan onze fans en abonnees, met de beste mensen aan boord, de juiste data, door ondernemerschap en innovatie zijn we in staat om consumenten 24/7 aan ons te binden."

    - Joyce Nieuwenhuijs

  • "Hoe je mensen kan informeren en inspireren weet DPG Media als geen ander."

    - Ruud Bijl

Wie zijn wij?

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Zowel qua bereik als aantal merken. Wij bereiken met onze merken dagelijks miljoenen mensen. Op papier in krant en magazines, digitaal via sites en apps op de radio en op al onze events.

Ons portfolio bestaat uit sterke en kwalitatieve nationale, regionale en lokale merken: AD, Aldipress, ADR Nieuwsmedia, Ariadne at Home, AutoWeek, AutoTrack, Brabants Dagblad, Bladcadeau, BN DeStem,  Brocante Special, Bruno Press, Donald Duck, Eigen Huis & Interieur, Eindhovens Dagblad, Fashionchick, Fashionchick Girls, Feeling Wonen/Gael Maison, De Gelderlander, Hardware Info, Flair, Flow, GoeieVraag.nl, GTO, Trouw, hettestpanel.nl, Ik ga Bouwen/Je Vais Contruire, indebuurt.nl, Independer, Intermediair, In de wolken Festival, Katrien, Kek Mama, Libelle, Libelle Zomerweek, magazine.nl, Margriet, Margriet Winterfair, MyChannels, Nationale Vacaturebank, Nouveau, NU.nl, de Ondernemer, Ouders van Nu, Panel Inzicht, Het Parool, proefabonnenementen.nl, Pro Shots, PZC, Reclamefolder.nl, SchoolBANK, Scoupy, Sportnieuws.nl, Startpagina, de Stentor, Stijlvol Wonen/Pure Maison, Story, Theaterclub.nl, Tijdschrift.nl, Tina, TotaalTV, Tubantia, Topics, Tweakers, Veronica Magazine, Viva, Viva Mama, VIVA 400, de Volkskrant, vtwonen/vtdéco, vt wonen & designbeurs, Wonen Landelijke Stijl/Maisons de Charme, Qmusic, Zo Zit Dat en vele huis-aan-huiskranten.

Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

“Ik voelde meteen het energieke van de organisatie. Als je binnen loopt bij ons kantoor in Hoofddorp, merk je dat ook meteen.”

Over DPG Media

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Zowel qua bereik als aantal merken. Wij bereiken met onze merken dagelijks miljoenen mensen. Op papier in krant en magazines, digitaal via sites en apps op de radio en op al onze events. Ons portfolio bestaat uit sterke en kwalitatieve nationale, regionale en lokale merken. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees meer

Onze merken

DPG Media heeft een divers en sterk portfolio waarmee ruim 90% van de Nederlanders wordt bereikt.

Lees meer

“DPG Media is een ontzettend gaaf contenthuis met mooie merken.”

Het management

Erik Roddenhof: “De continue ontwikkeling van al onze merken, waarbij ieder merk eigen kansen en uitdagingen kent, komt tot uiting in de impact van al onze producten op de consument. Want dat is bij ons het belangrijkste: de consument staat centraal. In alles wat we doen. Met kwaliteit als leidende factor.”

Bekijk hier alle managementleden en lees waarom zij gepassioneerd zijn over DPG Media.

Lees meer