9 maart 2016

‘Print draait om ervaren: zelf voelen, proeven en ruiken’

Een sample van je product direct in handen van een half miljoen mensen, die zelf kunnen ervaren hoe het voelt, smaakt en ruikt. Of een special met relevante content verspreiden onder precies jouw doelgroep. Erik Hannema, productmanager Print bij Sanoma: “Het kan allemaal in print.”

Zelf ervaren is sleutelbegrip

In print media kan zó veel meer dan simpelweg een reguliere advertentiepagina plaatsen. ‘Zelf ervaren’ is daarin een sleutelbegrip. Erik Hannema: “Je kunt adverteren met geur, geluid of zelfs bewegend beeld. Een sample toevoegen, een kortingspas opplakken of een cadeaucheque meesealen. Alles om je doelgroep te laten interacteren met jouw product en merk.” Bij Sanoma worden al dit soort creatieve advertentieuitingen geschaard onder de noemer plusproposities. En hoe verschillend ze ook zijn in vorm, ze hebben allemaal hetzelfde doel. Erik Hannema: “Stopping power generen, je als merk onderscheiden van de massa en je doelgroep een ervaring met het product laten hebben.”

Pluspropositiemogelijkheden

Benieuwd naar de technische mogelijkheden van plusproposities en voorbeelden van opvallende plusproposities? Je leest er alles over op de pluspropositiepagina’s op sanoma.nl. Onderstaande video’s geven je idee van de vele mogelijkheden van plusproposities.

Video pluspropositiemogelijkheden Sanoma

Video speciale plusproposities Sanoma

De kracht van print

De kracht van print is anno 2016 onverminderd groot. Of je nu kiest voor ijzersterke advertenties, relevante branded content of opvallende plusproposities. Sanoma bereikt met z’n printtitels 3.740.31 vrouwen oftewel 56,6% van alle Nederlandse vrouwen. Benieuwd naar wat dat voor jouw merk kan betekenen? Neem contact op met je accountmanager of bereik ons via sales.nl@sanoma.com | 088 556 67 77.