3 oktober 2012

Proof of Performance: 110 studies over tijdschriften

Hoe effectief zijn tijdschriften? Laat je overtuigen door 110 studies wereldwijd. Recent verzameld in een indrukwekkende publicatie: Proof of Performance.

Onlangs heeft de internationale tijdschriftorganisatie FIPP de uitgave Proof of Performance: making the case for magazine media gelanceerd. Een publicatie met 110 studies (wereldwijd) over gebruik, impact en effectiviteit van tijdschriften, print & digitaal. En daarmee is Proof of Performance een onmisbare verzameling van de beste en meest actuele onderzoeken op het gebied van tijdschriften en tijdschriftreclame. In de uitgave is ook onderzoek van Sanoma Media opgenomen.

POP bevat de volgende onderwerpen:
• Tijdschriften in print
• Tijdschriften in digitale vormen
• Vergelijking van tijdschriften en andere media
• Reclame effectiviteit.

De digitale versie van Proof of Performance is hier te downloaden. Papieren versies van de publicatie zijn beschikbaar via Magazines.nl, een initiatief van de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond dat medewerking verleende aan de FIPP uitgave.

Voor meer informatie: info@magazines.nl.