20 november 2014

Proof of Performance: making the case for magazine media

Proof of Performance van de internationale tijdschriftenorganisatie FIPP zet op basis van overtuigend materiaal de effectiviteit van magazine media uiteen. De uitgave is een onmisbare verzameling van de beste en meest actuele onderzoeken op het gebied van magazine media.

Proof of Performance 2014

Op 4 november 2014 is de tweede uitgave van FIPP‘s Proof of Performance: making the case for magazine media via een gratis webinar gelanceerd. De publicatie bevat waardevolle informatie over de waarde van advertising in magazine media.

Voor de uitgave zijn 122 studies uit 30 landen verzameld. Het is het meest complete overzicht wereldwijd van onderzoeken op het gebied van tijdschriften, zowel print als digitaal. De publicatie geeft onder andere inzicht in het gebruik van tijdschriften, digitale edities, impact van reclame in magazine media, social media en effectiviteit/ROI.

De uitgave is gratis te downloaden. Klik onderaan die pagina op de afbeelding van de Proof of Performance.

Voor meer informatie:  n.detrixhe@magazines.nl