10 april 2014

Sanoma aanwezig op Multichannel Conference

Op 23 en 24 april vindt de Multichannel Conference plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Een gratis tweedaagse kuur voor een gezonde multichannelstrategie. Sanoma is erbij met verschillende sprekers over performance based, branded content en mobiel adverteren. Schrijf je gratis in!

Multichannel Conference presenteert de pioniers, de experts en de collega’s die je verder kunnen helpen met het opzetten en uitbouwen van jouw multichannel strategie. Op 24 april spreken verschillende Sanoma-collega’s in het Sanoma Theater:

  • 14:00 – 14:30 De kracht van crossmediaal adverteren middels performanced based inzet. Door: Lieven van Wieringen, account director Digital Performance Partnerships
  • 14:45 – 15:15 Branded Content, reclame of redactie? Door: Carolien de Rooi, manager Strategie & Concept Marketing Partnerships
  • 15:30 – 16:00 Van mobiel informeren naar mobiel adverteren. Door: Victor Beerthuis, manager Innovation & Mobile Advertising.

Gratis aanmelden voor Multichannel Conference

Bekijk het complete programma. Wil je ook aanwezig zijn op dit event? Meld je gratis aan en schrijf je in voor de verschillende sessies.

Datum

23 & 24 april 2014

Tijd

van 9:30 uur tot 18:00 uur

Locatie

Jaarbeurs Utrecht