13 maart 2014

Sanoma breidt targeting op doelgroepen uit

Je campagne nog beter targeten? Sanoma breidt haar Audience targeting portfolio uit met aankoopintentie van een auto én consumenten elektronica.

Vanaf nu is het mogelijk om je campagne gemakkelijk te targeten op twee nieuwe gesegmenteerde doelgroepen: aankoopintentie van een auto én consumenten elektronica. De mogelijkheden van het targeten op specifieke doelgroepen wordt door Sanoma continu geoptimaliseerd en uitgebreid. Met deze twee toevoegingen aan het Audience targeting portfolio kun je eenvoudig nieuwe, specifieke doelgroepen bereiken binnen het Sanoma netwerk.

Automotive

Naast de reeds bestaande doelgroep ‘Automotive-interesse’ is er nu een specifieke aankoopintentie-propositie toegevoegd. Op basis van bekeken pagina’s op titels als AutoWeek.nl en Autotrader.nl en het filteren van specifieke zoekwoorden binnen het netwerk, wordt de aankoopintentie herkend. Deze aankoopintenties zijn onder te verdelen in autoklassen, prijsklassen, bijtellingstypen en onderscheid tussen nieuwe en gebruikte auto’s.

Consumenten Elektronica

Met betrekking tot aankoopintenties heeft Sanoma nog meer te bieden: de nieuwe consumenten elektronica-propositie. Hiermee bereik je op het netwerk van Sanoma consumenten die producten hebben bekeken en vergeleken in productgroepen als bijvoorbeeld gsm, televisie, tablets, wasmachines, wasdrogers en espressomachines. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van data van Kieskeurig.nl. Ook zoekopdrachten worden in deze doelgroepen opgenomen.

Contact Sales Adapt

Wil je meer weten over de nieuwe proposities, neem dan contact op met je accountmanager of via salesadapt.nl@sanoma.com / 088-556 9595.