3 juni 2014

Sanoma breidt targeting op doelgroepen verder uit

Jouw campagne nog beter targeten? Sanoma breidt haar Audience targeting portfolio uit met aankoopintentie van een auto.

Vanaf nu is het mogelijk om je campagne gemakkelijk te targeten op een nieuwe gesegmenteerde doelgroep: aankoopintentie van een auto. De mogelijkheden van het targeten op specifieke doelgroepen wordt door Sanoma continu geoptimaliseerd en uitgebreid. Met deze toevoeging aan het Audience targeting portfolio kun je eenvoudig nieuwe, specifieke doelgroepen bereiken binnen het Sanoma netwerk.

Automotive

Naast de reeds bestaande doelgroep ‘Automotive-interesse’ is er nu een specifieke aankoopintentie-propositie toegevoegd. Op basis van bekeken pagina’s op titels als AutoWeek.nl en Autotrader.nl en het filteren van specifieke zoekwoorden binnen het netwerk, wordt de aankoopintentie herkend. Deze aankoopintenties zijn onder te verdelen in autoklassen, prijsklassen, bijtellingstypen en onderscheid tussen nieuwe en gebruikte auto’s.

Nog meer transparantie

Een andere belangrijke uitbreiding op desktop, is de uitbreiding van het aantal transparant in te kopen titels via ADAPT. De titels NUzakelijk, NUtech, AutoTrader, vtwonen.nl, Belegger.nl, WTF.nl, Zie.nl en 3rd-partytitels Scholieren.com, KPNVandaag.nl en Motorforum.nl. Deze zijn per direct beschikbaar om transparant in te zetten binnen een directe of RTB-campagne. Met een aanbod van 25 sites is nu een groot gedeelte van het Sanoma-netwerk transparant via programmatic trading beschikbaar en daarmee is het eenvoudiger campagnes op resultaat bij te sturen.

Contact Sales Adapt

Wil je meer weten over de nieuwe proposities, neem dan contact op met je accountmanager of via salesadapt.nl@sanoma.com of 088 556 9595.