25 april 2012

Sanoma en SBS lanceren samen game Max Payne 3





Gameontwikkelaar Rockstar lanceert de game Max Payne 3 in een exclusieve samenwerking met Sanoma Media en SBS. Inclusief Drive In Show in de ArenA.

Naast online aandacht op de grote gamessites maakt het games cluster van Sanoma Media tv content die gekoppeld wordt aan de Meimaand Filmmaand van Veronica. Regelmatig zijn er na de hoofdfilm unieke specials te zien, onder de naam InsideGamer TV. De vijf minuten durende items belichten de Max Payne 3 game op verschillende manieren. Zo komen de making of en een interview met de makers voorbij.

Dimitri Heikamp, commercieel manager Games: De campagne voor de lancering van Max Payne 3 is een echte tailor made oplossing waarbij we onze kracht als mediabedrijf volop benutten en de nieuwe grenzen van Sanoma Media als mediabedrijf opzoeken.


Drive In Show


Op 23 mei wordt de Veronica Meimaand Filmmaand afgesloten met een Drive In Show in de Amsterdam ArenA, waarbij diverse specials en trailers van de game Max Payne 3 op het grote doek worden vertoond.

Dit evenement, inclusief prijsvraag, wordt de hele Meimaand Filmmaand aangejaagd door een crossmediale campagne, waar tv-spots, sociale media, het online mannen-netwerk van Sanoma Media en Veronica Magazine naast elkaar worden ingezet.