15 juni 2015

Sanoma lanceert LIVING: de online cadeauwebwinkel voor vrouwen

Sanoma lanceert vandaag cadeauwebwinkel LIVING. LIVING richt zich specifiek op vrouwen, waarbij ook de productselectie door vrouwen wordt verzorgd. Voor een optimale online shop-experience introduceert LIVING de giftfinder.

Met de cadeauwebsite LIVING richt Sanoma zich op vrouwen tussen de 20 en 45 jaar. De producten op de cadeauwebsite worden door vrouwen geselecteerd, dus in het hart van de doelgroep. En het cadeaumoment beperkt zich bij LIVING niet alleen tot het geven van cadeaus aan anderen, maar juist ook aan jezelf.

Philip Verhagen, category director LIVING:

” Naast ‘de joy of giving’ is LIVING er ook voor een eigen verwenmoment. Vrouwen kopen cadeautjes voor familie, vrienden en kennissen, maar vergeten vaak zichzelf te belonen. Dankzij Living hoeft dat niet meer; iets voor jezelf kopen en als cadeautje laten inpakken is vanaf nu geen guilty pleasure meer.”

Giftfinder

In de webwinkel introduceert LIVING de giftfinder. Met deze tool wordt het brede en gevarieerde assortiment eenvoudig en overzichtelijk gepresenteerd aan de consument. Door een selectie aan te brengen op voorkeuren als budget, stijl en doelgroep, wordt een lijst met originele cadeaus gegenereerd. Hiermee wordt het keuzeproces van de consument bij het kiezen van een cadeau vereenvoudigd.

Productassortiment

LIVING biedt een breed en gevarieerd assortiment binnen de vier productcategorieën Home Deco, Fashion, Health & Beauty en Lifestyle. Het biedt merken als Bloomingville, pt, en DesignLetters, maar ook opkomende lifestylemerken als Crosley en Lomography. LIVING is vanaf vandaag te bezoeken via http://living.nl