17 juni 2015

Sanoma SBS introduceert crossmediale themapakketten

Met een groeiende vraag naar thematisch bereik biedt Sanoma SBS een gerichte crossmediale oplossing met een reeks all-in bereiks- en branded content pakketten. 

De bereikspakketten, waarbij zowel print, online, TV en events worden ingezet, richten zich op boodschappers, jonge vrouwen en jonge moeders. Het bereikspakket “Happy & Healthy” is een themapakket binnen het umfeld gezondheid.

Daarnaast biedt Sanoma SBS branded content pakketten rondom de thema’s “Entertainment”, “Fashion, Beauty & Lifestyle” en een branded content pakket gericht op mannen.

Met deze plug & play pakketten ondersteunt Sanoma SBS adverteerders bij het bereiken van hun doelstellingen door de assets van Sanoma en SBS binnen het Women en Nieuws & Entertainment portfolio te benutten met een optimale merkbeleving.

Sanoma SBS begrijpt het mediagedrag van haar lezers, kijkers, gebruikers door de dag heen. Deze crossmediale pakketten leveren optimale synergie tussen de merken en kanalen en voegen waarde toe voor onze lezers, kijkers, gebruikers en adverteerders.

De pakketten zijn scherp geprijsd en bij afname van het gehele pakket garandeert Sanoma SBS 10% inkoopvoordeel on top of de huidige prijsafspraken.

Voordelen Sanoma SBS mediapakketten

  • One-stop shop Sanoma SBS
  • Thema’s op basis van gezamenlijke content van Sanoma SBS (print, tv, digital en events)
  • De verdeling van de media-inzet is afgestemd op de verschillende touchpoints door de dag heen
  • A-merk portfolio
  • Kwalitatief en thematisch bereik
  • Inclusief projectmanagement
  • Budget staffels: vanaf € 25.000 tot € 200.000
  • Gegarandeerd 10% inkoopvoordeel bij afname van het totale pakket, bovenop uw reguliere inkoopkorting. 

Voor meer informatie over de Sanoma SBS mediapakketten bekijk de factsheets of neem contact op met je accountmanager.