18 mei 2018

Sanoma trots op bijdrage aan AMMA award ‘beste mediastrategie’

Gisteravond vonden voor de zeventiende keer de prestigieuze AMMA uitreikingen plaats in Theater Amsterdam. Dé vakprijs die één keer per jaar wordt uitgereikt aan mediaprofessionals en -bedrijven voor hun uitzonderlijke prestaties in 2017.

Winst was er voor Menzis met de inzending van Mindshare voor de beste media strategie 2018 met de case: “Mens wat ben je mooi als je probeert”. In het verlengde van de thema campagne, gemaakt door DDB, ontwikkelde Sanoma in samenwerking met SBS (destijds) activerende branded content. “Met de cross media narrative ‘Samen zetten wij de eerste stap’ als leidraad hebben wij één miljoen quality views gerealiseerd. Daarmee hebben wij 100.000 consumenten geïnspireerd door middel van de Menzis ‘Samen Gezond App’ en het platform, om daadwerkelijk een eerste stap te nemen naar een gezondere lifestyle. Een resultaat waar wij erg trots op zijn.” Aldus Roger Verdurmen, Performance & Branded Content Solutions.