http://media.zie.nl/e/?v=4plz5lpf08k4&sanoma_poster_url=http%3A%2F%2Fmedia.zie.nl%2Fm%2F4plz5lpf08k4_m.jpg&ads=false

2 september 2014

Sanoma’s lijfblad campagne luidt maand van het tijdschrift in

Korting en een gratis digitaal magazine

Met een grote werfcampagne start Sanoma ook dit jaar weer de Maand van het Tijdschrift. Iedereen krijgt 10 euro extra korting en de digitale versie gratis.

Het idee achter de campagne is dat er altijd een tijdschrift is dat je op het lijf geschreven is. Centrale vraag in september is: wat wordt jouw nieuwe lijfblad? De gehele maand september wordt er op elk abonnement via www.magazine.nl/lijfblad 10 euro extra korting gegeven. En dit jaar ontvangt men de digitale versie er gratis bij.

Remy Kluizenaar, ‎Director Consumer Marketing Sanoma: “September is tijdschriftenmaand en daar hoort natuurlijk een mooie campagne met korting bij. Nederland is net terug van vakantie en heeft weer volop zin om tijdschriften te lezen. Voor Sanoma is dit het perfecte moment om de ijzersterke merken uit ons portfolio te promoten met deze grootschalige multimediale werfcampagne”.

Tv-commercial tijdschriftcampagne

Sanoma collega’s staan zelf model in de commercial en gingen met hun lijfblad op de foto. De campagne wordt groot uitgezet in zowel offline – (TV, vouchers, HAH, Advertenties, TLM) als online (display, social media, adwords, e-mailing etc.) aangejaagd. Daarnaast besteden alle Sanoma titels zelf ook aandacht aan deze actie en is de tv-commercial te zien zijn bij zowel de publieke als commerciële zenders: SBS6, Net5 en Veronica.

De campagne geldt voor de volgende Sanoma merken: vtwonen – Donald Duck – Libelle – Flair – Ouders van Nu – Tina – Margriet – Flow – Grazia – AutoWeek – VIVA – Marie Claire Story – Beau Monde – ariadne at Home – Fashionista – Eigen Huis & Interieur – Kek Mama – Nouveau – Veronica Magazine – Donald Duck Extra – Nouveau – Nickelodeon – VIVA MAMA – GTO – Zo Zit Dat – AutoWeek Classics.