5 juni 2014

Schrijf je gratis in voor Sanoma Media Matters

Voor de tiende keer zet Sanoma haar deuren wijd open voor haar relaties. Twee dagen boordevol kennis en inspiratie over alles wat te maken heeft met media en (digital) marketing. Op woensdag 11 en donderdag 12 juni 2014 bij Sanoma in Hoofddorp.

Het thema dit jaar is ‘Make it happen. Get the future’. Tachtig workshops voor b2b-relaties (adverteerders, media-, reclame- en strategische bureaus, alsmede de Sanoma-collega’s), cases en interviews over crossmediale oplossingen, mobile advertising, branded content, e-commerce, social media, content marketing en programmatic trading. Hoe bereik je de multi-device consument zo effectief mogelijk? En hoe kan Sanoma je daarbij helpen? Maar ook: prikkelende presentaties over innovaties als wearables en robotics. Een podium voor reclame, fotografie, storytelling, design en lean development. En natuurlijk de verhalen achter onze merken: o.a. over LINDA., NU.nl, AutoWeek, Utopia en tachtig jaar Libelle. Dit alles gepresenteerd door eigen collega’s én door gerenommeerde externe sprekers als Annemarie van Gaal, Marten Blankesteijn, Martijn Aslander en Jeroen Smit. Verder maken diverse SBS-sterren, waaronder Andy & Melisa, hun opwachting…

Uitgelicht

  • Woensdag 11 juni
    • ‘Magonomics: the Proof of Magazine Value door James Papworth’  (Professional Publishers Association (PPA)) 
    • ‘Hoe KIJK Live zonder budget en adverteerders bizar snel van de grond kwam’ door Martijn Aslander  (professioneel omdenker, lifehacker en ‘funtrepreneur’)
    • ‘Ondernemerschap & journalistiek’ door Jeroen Smit (onderzoeksjournalist en auteur)
  • Donderdag 12 juni
    • De lessen van 1,5 maand Blendle’ door Marten Blankesteijn  (Blendle)
      ? Duncan Stutterheim (CEO SFX Europe)
    • ’Mediabureaus 3.0 debat ’ met Rik Ruts (UM), Rene Zeedijk
    • MediaScience), Linda Boks (ZenithOptimedia Netherlands), Joost Istha (ZIGT) en Marion Koopman (Greenhouse Group). Debatleider is Joris van Heukelom (Makerstreet).

Programma en inschrijving

Bekijk het programma en meld je snel aan. Het aantal plaatsen per sessie is beperkt! Volg ons ook op Twitter via twitter.com/sanomamm (gebruik #SMM14 in je tweets).

Voor studenten hebben we dit jaar een Twitter-actie: vijf winnaars van deze actie winnen twee toegangskaarten voor het evenement.

Contact Sanoma Media Matters

Heb je vragen over Sanoma Media Matters? Neem contact met ons op via mediamatters.nl@sanoma.com.