25 april 2012

Seasons verkoopt droom die te realiseren is?

Buitenleven lifestyle magazine Seasons bestaat 20 jaar. Extra reden om feest te vieren: het gaat goed met de oplage. Wat is het geheim achter Seasons? Hoofdredacteur Aty Luitze vat de kracht van Seasons samen in zes statements.

1. Uniek aan Seasons is de formule. De combinatie van een prachtige fotoshoot van een luxe ingerichte boomhut met een oogstreportage over een onaanzienlijke aardappel op Jersey – dat vind je in geen enkel tijdschrift.

2. We maken altijd van het gewone iets bijzonders. Dat maakt Seasons een ongewoon blad.

3. Seasons verkoopt een droom, maar een die wel te realiseren is. Aarde en glans gaan bij ons hand in hand!

4. We laten ons DNA consequent op werkelijk alles los. Niets ontkomt aan de toetsing van onze kernwaarden: beeld, kop, tekst, vormgeving, kleuren willekeurig welk onderwerp, willekeurig welke actie.

5. Seasons is het enige blad dat 100% gericht is op authenticiteit. Die oorspronkelijkheid is onze basis en laten we ook altijd zien. Met dat vertrekpunt past bij wijze van spreken zelfs design in ons blad.

6. Het openen van deuren die voor anderen gesloten blijven of niet voor de hand liggen, is onze tweede natuur. Dat dit niet de makkelijkste weg is, voelt en waardeert de lezer. Net even anders dan anders, daar gaat het om. Dat tikje eigenwijze, en ook onze passie, is een kracht die Seasons maakt wat het is: een mooi, bijzonder blad.

Kijk hier voor de nieuwste redactionele planning en meer informatie.