11 oktober 2013

Specials: precies jouw doelgroep?

Weer drie effectieve specials. Toegespitst op precies de juiste doelgroep. Jóuw doelgroep? Reserveer nu en je bent verzekerd van extra aandacht en traffic.

• Zwanger Kinderen
• eXtra Zorg & Zo
• eXtra Doelbewust

Zwanger Kinderen


Zwanger Kinderen, gemaakt door de makers van Kinderen, is een praktisch magazine dat antwoord geeft op vragen en kwesties waar aanstaande ouders (met name in de eerste maanden van de zwangerschap) over kunnen tobben. Op zowel emotioneel als praktisch gebied. Het blad is objectief en eigentijds en besteedt aandacht aan o.a. grote babyaankopen, de ontwikkeling van de baby, beauty en mode. Zwanger Kinderen wordt verspreid bij de abonnementenoplage van Kinderen, is los te koop en wordt ook verstuurd naar vrouwen die zich aanmelden voor een Zwanger Box van Felicitas. Zie voor meer informatie de factsheet.

Verschijningsdatum: 21 oktober 2013 | Oplage: 200.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 12.995,- | Deadline materiaal: 21 oktober 2013 | Contact: Monique Waar, tel. 088 – 556 7322, e-mail: monique.waar@sanomamedia.nl

eXtra Zorg & Zo


Zorg & Zo richt zich geheel op mantelzorgers. Op mensen die beslissingen nemen over de intensieve en langdurige zorg voor een familielid, partner of iemand in de naaste omgeving. De special geeft handige tips over het aanbod in voorzieningen, informatie over producten die het leven een stuk makkelijker kunnen maken, over verzekeringen en bevat persoonlijke ervaringen van mantelzorgers. Zorg & Zo wordt verspreid in de abonneeoplage van Libelle & Margriet die gesegmenteerd is op leeftijd van 45+ en de hele oplage van Zin. Zie voor meer informatie de factsheet.

Verschijningsdatum: 9 november 2013 | Oplage: 373.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 11.000 | Deadline materiaal: 24 oktober 2013 | Deadline shopping: 10 oktober 2013 | Contact: Babet Hartman, tel. 088 – 556 5636, e-mail: babet.hartman@sanoma.com

eXtra Doelbewust


De branded content special Doelbewust gaat over de combinatie van duurzaamheid en goede doelen. Dus je inzetten voor je omgeving en de medemens. Doelbewust brengt praktijkgerichte verhalen die je inspireren maatschappelijk verantwoord bezig te zijn. Onderwerpen: goede doelen, mobiliteit, energie, voeding en duurzaamheid. Doel van Doelbewust is om via storytelling lezeressen aan te zetten een steentje bij te dragen aan een goede wereld om hen heen. Zie voor meer informatie de factsheet.

Verschijningsdatum: 26 november 2013 | Oplage 562.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag.: € 19.350 | Deadline materiaal: 28 oktober 2013 | Deadline shopping: 14 oktober 2013 | Contact: Babet Hartman, tel. 088 – 556 5636, e-mail: babet.hartman@sanoma.com