15 juli 2015

Branded content mogelijkheden Fashionchick tv-serie

Fashionchick, het online fashion platform van Sanoma met 1.200.000 unieke bezoekers per maand, is aankomend najaar weer op tv te zien met een nieuwe serie: Fashionchick Today’s Look. Er zijn verschillende branded content mogelijkheden voor tv, online en de launch party.

Fashionchick op Net5

De serie Fashionchick Today’s Look zal vanaf september t/m november vijf dagen in de week, 2 keer per avond  op primetime op Net5 te zien zijn. De afleveringen van 60 seconden bestaan uit een look gebaseerd op het weer en de laatste trends. Hiermee geven we antwoord op wat veel vrouwen zich dagelijks afvragen: Wat moet ik vandaag aan? De looks worden gedragen door bloggers en worden dagelijks online doorvertaald op alle kanalen van Fashionchick en Net5.
 
Met de serie worden vrouwen tussen de 20-49 jaar bereikt die graag shoppen, houden van fashion en persoonlijke verzorging.  Vrouwen die modebewust, sophisticated en op de hoogte van de laatste trends zijn, maar wel kiezen voor mainsteam en gemak.

Are you in?

Wil jij deel uitmaken van Fashionchick Today’s Look? Dat kan! Je vindt de verschillende branded content mogelijkheden (tv, online en de launch party) in de presentatie. Er zijn verschillende pakketten samengesteld om een richtlijn te geven. De presentatie bevat tevens meer informatie over de serie, het format, de doelgroep en de doorvertaling via de verschillende kanalen.

Heb je vragen of interesse, mail dan naar wendy@fashionchick.nl.