6 november 2014

Sterke merken door research en intelligence

Sanoma loopt voorop in de ontwikkeling van digitale en mobiele toepassingen voor marketing en communicatie en investeert voortdurend in kennis en expertise. Het meten, kwantificeren en optimaliseren van effecten zijn onmisbare onderdelen binnen succesvolle crossmediale en cross-device campagnes. Met Sanoma als kennis- en onderzoekpartner krijg je inzicht in de verschillende onderdelen van je campagne.

Ook mobiele campagnes kunnen worden gemeten

Samen met haar onderzoekpartners heeft Sanoma een innovatieve en kwalitatieve onderzoeksmethode ontwikkeld om ook de impact van mobiele campagnes te meten. Deze methode maakt het bijvoorbeeld mogelijk zogenaamde cross device effecten aan te tonen en resultaten te vergelijken met een unieke eigen benchmark. Hierdoor kunnen mobiele devices nog effectiever als marketinginstrument worden ingezet.

Bekijk de factsheet research en intelligence voor meer informatie.

Contact

Meer weten over de mogelijkheden om de effecten van je campagne te meten? Neem contact op met ons salesteam, sales.nl@sanoma.com, 088 556 7777 of met je accountmanager.