10 februari 2016

Story al 42 jaar succesvol; nu in eigentijdser, strakker en frisser jasje

Story brengt met succes al vele jaren entertainmentnieuws. “Dat Story
42 jaar sinds de start nog zo succesvol is betekent niet dat we met onze armen over elkaar zitten. De maatschappij verandert en Story verandert mee.” Hoofdredacteur Matthieu Slee vertelt over de nieuwe commerciële mogelijkheden bij Story.

Nieuw bij Story

Matthieu: “Een nieuwe tijd vraagt om een nieuw jasje. Sinds begin dit jaar is de vormgeving van Story daarom eigentijdser, strakker en frisser. Dat vertaalt zich niet alleen in een chiquere cover; ook krijgen de verhalen meer ruimte zodat de foto’s beter tot hun recht komen. Maar er is méér. Sinds januari bevat Story wekelijks een gratis puzzelboekje; iets dat gezien de vele enthousiaste reacties van onze lezers zeer wordt gewaardeerd. We hebben de populaire shoppingrubriek uitgebreid naar vier pagina’s én Story is een intensieve samenwerking aangegaan met het populaire SBS-programma Shownieuws en de daaraan gelieerde website Show.nl. Die samenwerking vertaalt zich ook in unieke videocontent op diverse websites  en natuurlijk in Shownieuws zelf.” 

Entertainmentnieuws

Matthieu vervolgt: “Bij Story gaat het in de meeste gevallen om onthullingen die BN’ers zelf aan Story vertellen, want de verstandhouding met de sterren is over het algemeen uitstekend. De jaren waarin mensen Story vooral ‘bij de kapper’ lazen, liggen definitief achter ons. Vandaag de dag vindt iedereen het héérlijk om entertainmentnieuws te lezen!”

Adverteren bij Story

Wil je meer weten over een commerciële samenwerking met Story, neem dan contact op met het salesteam, sales.nl@sanoma.com, 088 556 7777.