https://www.youtube.com/watch?v=M5w8DekxOos

1 juli 2015

Storytelling op vtwonen Youtube-kanaal

De vertel- en aantrekkingskracht van video is groot. Daarom lanceert vtwonen twee nieuwe videoseries op haar Youtube-kanaal waarin stylisten inspireren met praktische stylingideeën en trends. Video inzetten om je doelgroep te bereiken?

De vtwonen ‘white box’ serie

  • De ‘white box’ van vtwonen wordt wekelijks door een stylist van vtwonen ingericht aan de hand van input van een populaire blogger of vlogger.
  • De deelnemer heeft een vraag of een probleem op het gebied van styling en de vtwonen stylist lost dit probleem op door de white box in te richten. Zij geeft hierbij tips en adviezen en houdt rekening met de voorkeuren en stijl van de deelnemer.
  • Uiteraard wordt de reactie van de deelnemer goed in beeld gebracht en is het mogelijk om vanuit de video alle gebruikte producten via 1 click aan te schaffen in de vtwonen webshop.
  • Redactioneel concept met e-commerce doelstelling. 

De vtwonen trendvideo’s

  • Een redactielid of stylist van vtwonen bespreekt in deze video’s een product of productgroep aan de hand van haar trends en favorieten. Dit kan in de vorm van een top 5 lijstje of how-to (tutorial).
  • Geïllustreerd door middel van (bestaand) fotografiebeeld.
  • Elke trendvideo duurt ongeveer 3 tot 5 minuten.

Meer informatie over video-advertising bij vtwonen?

Wil je als adverteerder video inzetten om jouw doelgroep te bereiken, dan heeft vtwonen de mogelijkheden en het bereik. Meer informatie vind je in de leaflet.  
Je kunt ook contact opnemen met je accountmanager, via sales@vtwonen.nl of bel ons op 088 556 7777.

Voorbeeld vtwonen trendvideo