3 mei 2017

STYLETODAY bestaat 10 jaar en viert het groots

Eén van de eerste Nederlandse fashion- en beautywebsites voor vrouwen bestaat 10 jaar en dat laten ze niet ongemerkt voorbij gaan. En terecht! Deze mijlpaal wordt gevierd met een compleet nieuwe huisstijl (inclusief logo), vijf fashion events in vijf verschillende steden en grote partnerships.

STYLETODAY staat voor vrouwelijk, stijlvol, sophisticated en on-trend. Maandelijks weet het merk meer dan een miljoen vrouwen naar de website te trekken die op zoek zijn naar inspiratie op het gebied van fashion, beauty, health en lifestyle. STYLETODAY brengt dit nieuws op een toegankelijke manier, legt net wat meer uit én alle items zijn te shoppen. Alles altijd met een edge en iets rebelser. Zo zijn de bloggers uit het blogger netwerk van STYLETODAY ook, waar onder andere modeblogger Radish to Wear onderdeel van is.

Nieuw design
Met het nieuwe design hoopt STYLETODAY deze vrouwen met karakter nog beter te bereiken. Het nieuwe lettertype is uitgesproken en eigenwijs, en gekozen met als doel de aandacht van te bezoeker nog beter te vangen en de boodschap intenser te laten binnenkomen. De toon en het gevoel van de boodschap krijgt hierdoor meer impact. Naast de website wordt ook de populaire What to Wear app binnenkort onder handen genomen.

A Lot of Fashion on Tour
Naast de online activiteiten is STYLETODAY ook gestart met het organiseren van evenementen. Na vier succesvolle edities van A Lot of Fashion in Rotterdam organiseren ze dit jaar A LOT OF FASHION ON TOUR. In een tour langs vijf verschillende steden (Amsterdam, Groningen, Eindhoven, Rotterdam en Utrecht) stappen vrouwen in de offline wereld van het online platform. Het is een avond vol geweldige prijzen, fashion, beauty, lifestyle en entertainment. Elk entreekaartje fungeert als golden ticket naar de fabulous lottery gehost door niemand minder dan stylist Fred van Leer. En natuurlijk gaat iedere bezoeker aan het einde van de avond naar huis met een goedgevulde goodiebag. Voor de tour slaat STYLETODAY de handen in een met Huawei; het Chinese telecombedrijf is hoofdsponsor van het event.

De kick-off van A Lot Of Fashion On Tour in Amsterdam was een groot succes! Alle bezoekers hadden hun mooiste outfit uit de kast getrokken en genoten, onder het genot van een drankje, van de loterij vol geweldige prijzen. Klik hier voor een impressie van de eerste ALOF editie. Dat kan alleen maar heel veel goeds betekenen voor de aankomende events.