vtwonen-collectie te koop bij warenhuis Hudson’s Bay

Het basisservies en de keukenaccessoires uit de vtwonen-collectie zullen in alle Hudson’s Bay filialen in Nederland worden verkocht. De eerste vestiging van het warenhuis opende op 5 september zijn deuren in Amsterdam. Vanaf dat moment is de vtwonen collectie onderdeel van het permanente aanbod van Hudson’s Bay.

Behalve het vtwonen basisservies, zullen ook het glazen servies, keuken- en tafeltextiel, houten onderborden en snijplanken te koop zijn bij Hudson’s Bay. Tanja Saarberg, formulemanager: “Dé evergreen van de vtwonen collectie is het vtwonen servies. Mooi basic wit, inmiddels het bestverkochte servies van Nederland, is nu ook te koop bij Hudson’s bay. En daar zijn we best trots op! Samen met het basis tafellinnen in kaky en antraciet en de houten borden en serveerplanken van accacia- en rubberwood dek je de tafel voor de lange lunch met vrienden of het diner met familie”.

vtwonen is het grootste en meest veelzijdige woonblad van Nederland en is er voor iedereen die gaat verhuizen, verbouwen, restylen of dol is op alles wat met huis & tuin te maken heeft. Elke 4 weken vind je er het laatste nieuws op woon- en lifestylegebied, tips & tricks en haalbare styling- en zelfmaakideeën van de vtwonen stylisten om meteen mee aan de slag te gaan. En natuurlijk lekker veel binnenkijkers vol wooninspiratie. Naast het tijdschrift zijn er een vtwonen televisieprogramma, vtwonen webshop en vtwonen concept shops.

 

 

SBS en NU.nl verlengen samenwerking uitzenden voetbalwedstrijden

SBS Broadcasting en NU.nl gaan ook dit seizoen samenwerken rond alle voetbalbeelden waarvan SBS de rechten heeft. Dit betekent onder meer dat het hoofdtoernooi van de Champions League wederom te zien is op NU.nl en in de NUsport-app. 

Dat zijn SBS en NU.nl-eigenaar Sanoma overeengekomen.

Naast liveduels en alle samenvattingen van de Champions League, die daarnaast op tv-zender Veronica worden uitgezonden, zendt NU.nl ook weer al het andere voetbal uit waarvan SBS de rechtenhouder is. Dat betreft alle oefenduels van het Nederlands elftal, alle samenvattingen van de Jupiler League en alle samenvattingen en enkele liveduels van het toernooi om de KNVB-beker.

De afgelopen twee seizoenen werkte NU.nl op voetbalgebied al nauw samen met SBS-zenders SBS6 en Veronica. Toen had Sanoma nog de meerderheid van de aandelen van deze zenders in handen. Nu SBS Broadcasting recent volledig eigendom is geworden van Talpa moesten er nieuwe afspraken gemaakt worden.

HoogtepuntenNU.nl-hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman is zeer verheugd over het resultaat van dit proces. “De Champions League is één van de belangrijkste voetbaltoernooien. We zijn er trots op dat we dit kunnen uitzenden op NU.nl, maar vinden het ook tof om te zien dat het wordt gewaardeerd dat we de ochtend na een speelronde alle hoogtepunten overzichtelijk presenteren.”

Ook SBS is erg tevreden. “Wij zijn blij dat we de samenwerking met NU.nl kunnen voortzetten, de voetbalfans zijn hier de afgelopen twee jaar aan gewend geraakt. Het is een kruisbestuiving tussen online en lineaire live tv, die positief bijdraagt aan de algehele beleving van bijvoorbeeld de Champions League. Voor ons biedt NU.nl dus meerwaarde naast onze uitzendingen op onze zenders en onze eigen online platformen”, aldus een SBS-woordvoerder.

FeyenoordFeyenoord vertegenwoordigt Nederland dit seizoen in het hoofdtoernooi van de Champions League. De eerste speelronde is op 12 en 13 september.

De Rotterdammers spelen op 13 september in De Kuip tegen Manchester City.

Fashionchick lanceert Bodytypes serie: stylingadvies voor ieder lichaamstype

Voor de nieuwe ‘Bodytypes’ video serie zet Fashionchick de negen meest voorkomende figuurtypes op een rij. Weet de Nederlandse vrouw eigenlijk wel wat voor figuur zij heeft en hoe ze zich hier het beste voor kleedt? En wat zijn de kenmerken van een peer of bijvoorbeeld een aardbei? Ieder figuurtype advies is vertaald naar een video, waarin Fashionchick stylist Kristel Kwast samen met een lezeres met dat specifieke figuurtype de do’s en dont’s op het gebied van kleding en styling ontdekt. Deze serie video’s sluit perfect aan bij de missie van Fashionchick: de Nederlandse vrouw dagelijks inspireren en haar helpen de juiste look te vinden. 

Unieke shopervaring

Door de negen bodytypes te implementeren in het platform, streeft Fashionchick ernaar vrouwen een unieke shopervaring te bieden. Per figuurtype wordt de bezoeker aan de hand genomen om zo tot een complete garderobe te komen, perfect geschikt voor haar specifieke figuur. De webshop is zodanig ingedeeld dat alle figuurtypes vanaf nu precies weten wat goed zal staan en zij de juiste items middels filters direct kunnen shoppen.

Doe de test! 

Lang niet iedere vrouw weet tot welk figuurtype zij behoort. Daarom ontwikkelde Fashionchick de Bodytype-test. Met een aantal simpele vragen ontdekt de gebruikster welk figuur zij heeft, om vervolgens meteen begeleid te worden naar de speciaal voor haar ingerichte shopomgeving en stylingtips.

Groot succes

De video’s zijn sinds de lancering afgelopen maand al enkele duizenden keren bekeken. Ook in de shop is het verschil te bemerken. Met het succes van de Bodytype series laat Fashionchick zien dat het fijn kan zijn om online hulp te krijgen bij de kennis en styling rondom een specifiek figuur. Tegelijkertijd moedigt Fashionchick haar lezeressen aan te omarmen wie zij zijn en het beste uit henzelf naar boven te halen.

Sanoma sluit nieuwe publishing partners aan

Vanaf augustus is Sanoma op meerdere vlakken de samenwerking aangegaan met Spil Games, IEX Media en Huislijn.

Spil Games is een wereldwijde leider op het gebied van online gaming en bereikt in Nederland 1,8 miljoen consumenten met titels Spel.nl en Spelletjes.nl. Sanoma zal voor Spil Games programmatic advertising gaan verzorgen.

IEX Media is sinds de oprichting in 1999 uitgegroeid tot dé informatiebron voor beleggend Nederland. Via de verschillende channels worden 1,5 miljoen particuliere en ruim 50.000 professionele beleggers in Nederland en België bereikt. Titels van IEX Media zijn onder andere IEX.nl en Belegger.nl. Programmatic sales werd al door Sanoma gefaciliteerd. Het aanbod wordt nu aangevuld met guaranteed producten en data. De data is beschikbaar vanaf Q3.

Op Huislijn.nl is een uitgebreid aanbod van koopwoningen, huurhuizen en nieuwbouwwoningen te vinden. Huislijn is de groeiende uitdager van Funda waarbij andere zoekfunctionaliteiten en een andere vorm van samenwerking met makelaars en huisaanbieders wordt gehanteerd. Voor Huislijn zal Sanoma de volledige sales verzorgen. Daarnaast wordt een data samenwerking opgezet waardoor Sanoma zeer waardevolle data kan toevoegen aan de profielen. De segmenten zijn vanaf augustus beschikbaar.

Bekijk hier onze nieuwste bid-url lijst.

Gemakkelijk lokaal adverteren op NU.nl

Sanoma biedt vanaf heden ook ondernemers een platform om gemakkelijk lokaal te adverteren op NU.nl. Dit is een volwaardig alternatief voor de huis-aan-huisfolder. Adverteren is mogelijk vanaf € 25,- en is flexibel in te zetten. Er kunnen meerdere type creatives ingezet en gecreëerd worden via het platform. Ben je werkzaam bij een bureau en wil je deze campagnes voor je klant organiseren? Dit is ook via het platform mogelijk. Bekijk het platform hier.

Wil je meer weten over nieuwe mogelijkheden? Klik dan hier.

Tijdschrift Tina bestaat 50 jaar!

Dit jaar viert tijdschrift Tina haar vijftigste verjaardag. Het blad is in de loop der jaren steeds met haar tijd meegegaan, maar de boodschap blijft hetzelfde, evenals de lezeres.

Meisjes in 50 jaar niet veranderd

In juni 1967 viel het blad voor het eerst bij duizenden Nederlandse meisjes op de mat. Het blad was destijds een vertaling van het Engelse blad Tina, dat na vijf jaar echter verdween. Sindsdien heeft Tina zich ontwikkeld tot het grootste meisjesblad van Nederland en is inmiddels toe aan de derde generatie lezers.

De kracht van Tina? Hoofdredactrice Joan Lommen: “Tina neemt meisjes van 8 tot 12 aan de hand mee en begeleidt ze naar de puberteit. We bieden ze een kijkje op wat er gaat komen, maar doen dat altijd met een positieve en optimistische blik.”

Dat meisjes anno nu Tina nog steeds leuk vinden is volgens Joan Lommen niet verwonderlijk: “50 Jaar geleden waren meisjes met precies dezelfde dingen bezig als nu: school, vriendinnen, een eerste vriendje, idolen, dieren, knutselen, hun oma, een verzameling. Dat doen ze nu nog steeds. Het is de wereld die is veranderd, niet de meisjes. Die staan daarin heel goed hun mannetje.”

Drie generaties

Het vijftigjarige stripblad heeft veel betekend in het leven van inmiddels drie generaties lezeressen. Vroeger kwam Tina één keer in de week in de bus. Het was hét verwenmomentje voor de lezeres. Oud-lezeres Romy Jeltema: “Mijn hart maakte elke week weer een sprongetje als ik Tina door de bus hoorde vallen. Ik bladerde gelijk naar de strip van Peggy. Zij was echt mijn heldin. Toen mijn dochters tieners werden, kregen ze ook een abonnement op Tina. Ook zij kregen geen genoeg van het blad en hun verzamelbanden stapelden zich op naast die van mij. Inmiddels heeft mijn kleindochter die banden ook ontdekt. Ze heeft de Tina leeftijd bijna bereikt, dus je kunt vast wel raden wat zij voor haar verjaardag krijgt.”

Elke dag Tina

Inmiddels is Tina veel meer dan één verwenmomentje per week. Huidige lezeressen kunnen elk moment van de dag genieten van hun favoriete merk. Met een tijdschrift, 65 duizend volgers op Instagram, een zeer actief YouTube-kanaal en een festival mag Tina zichzelf een 360˚ merk noemen. Chef redactie Jannine Berkelaar: “Tina is waar de doelgroep is, en dat maakt het voor de lezeressen van nu zo makkelijk om aan te haken. Vroeger kregen we weleens de vraag of we geen dagblad konden worden, nu zijn we er elke dag voor de Tina lezeres.”

Tina de Musical

Om te vieren dat Tina 50 jaar is geworden komt het merk dit jaar met een grote theaterproductie: Tina de Musical. Op zaterdag 15 oktober is de voorpremière van deze bijzondere productie in het RAI Theater. Meer informatie hierover vind je op Tina.nl/musical.

Flow Lemonade: het eerste Flow-vakantieboek voor jonge meiden

Voor het eerst komt er van de makers van Flow Magazine een special gericht op jonge meiden die op de middelbare school zitten: Flow Lemonade. Het is een 150 pagina’s tellend vakantieboek vol met ideeën voor de zomer: tekenlesjes, fotografie- en boekentips, plakpagina’s voor vakantieherinneringen, maar ook met verhalen en interviews, en met veel papieren extra’s zoals een tekenschriftje, stickers, kaartjes en een zomerslinger.

Astrid van der Hulst & Irene Smit (creative directors): “Ons Flow Vakantieboek voor volwassenen is elke zomer een hit. Omdat ons zo vaak wordt gevraagd of we ook een keer iets voor jongere lezers kunnen maken, komen we deze zomer met Flow Lemonade, het zusje van Flow. We hopen dat het boek zo ook voelt: frisse bubbels op een warme zomerdag!”

Flow Lemonade kost € 12,95 en ligt vanaf vandaag (27 juni) in de winkel

Over Flow Magazine – Flow bestaat negen jaar en is vanaf dag één een succes. Het is een tijdschrift zonder haast. Over dingen anders doen en nieuwe keuzes maken. Klein geluk, dagelijks leven en het mooie van niet altijd perfect hoeven zijn. Flow verschijnt acht keer per jaar (+ zes specials per jaar), heeft een verspreide oplage van 79.132 exemplaren per editie, wordt vertaald in vier talen en verkocht in meer dan twintig landen. Naast het magazine heeft Flow een succesvolle website en een groot bereik via social media (Facebook 126.000 fans en Instagram 168.000 volgers).

Bekijk het binnenwerk van Flow Lemonade.

Margriet start vriendinnenplatform

Ruim 91% van de Margriet-vrouwen is ervan overtuigd dat vriendschap gelukkiger maakt!

Vandaag lanceert Margriet haar nieuwe online platform Margriet Vriendinnen, een online omgeving waar het vinden van vriendschappen centraal staat. Uit het Vriendschapsonderzoek van Margriet blijkt dat vrouwen ervan overtuigd zijn dat vriendschap gelukkiger maakt. Margriet faciliteert met Margriet Vriendinnen als eerste merk een online platform waar vrouwen op een laagdrempelige manier vriendschappen kunnen sluiten en onderhouden.

Margriet Vriendinnen
Ongeveer drie jaar geleden richtte Margriet als test een besloten Facebook-community op: Margriet Vriendinnen. Binnen zeer korte tijd waren er vierduizend actieve leden.

Hélène Delhaas, adjunct hoofdredacteur Margriet: “Een van de vrouwen die zich hadden aangemeld bij de Facebook-community gaf aan dat ze met Kerst alleen zou zijn. Daarop kwamen tientallen reacties van andere communityleden die haar spontaan uitnodigden bij hen aan tafel. ‘Met Kerst hoort niemand alleen te zijn’ vonden ze. Deze betrokkenheid is zo typisch voor het merk Margriet en de Margriet-vrouw. Vriendinnen maken een belangrijk onderdeel uit van haar leven. Uit ons Vriendschapsonderzoek blijkt dat 74% van de respondenten zich zonder vriendinnen eenzaam voelt. Het sluiten van nieuwe vriendschappen vindt 43% van de vrouwen moeilijk. Dit alles heeft Margriet ertoe aangezet om, als eerste merk in Nederland, een online platform te ontwikkelen: Margriet Vriendinnen.”

Vriendinnen in de buurt
Margriet Vriendinnen biedt vrouwen de mogelijkheid om online gratis, gemakkelijk en laagdrempelig nieuwe vriendinnen te ontmoeten bij hen in de buurt. Het is dé plek om vriendschap te sluiten met vrouwen met dezelfde interesses, via interessegroepen en activiteiten. Zo zijn er de groepen 023Eetclub, Wandelvriendinnen West Achterhoek, Brabantse gezelligheid en Vriendinnen groep Rotterdam.

Vriendschapsonderzoek
Margriet-vrouwen hebben gemiddeld tussen de twee en zes goede vriendinnen die ze wekelijks zien. Dat blijkt uit het Vriendschapsonderzoek. 91% van de respondenten geeft aan dat vriendschap gelukkiger maakt. Hoewel het gezin en de partner voor vrouwen nog steeds het belangrijkste zijn, geeft 52% aan dat haar beste vriendin het meest van haar weet. “Zonder mijn vriendinnen zou ik me eenzaam voelen,” zegt 74% van de respondenten. Tot slot geeft 25% aan zich weleens eenzaam te voelen.

Vriendinnen maken leuke tijden leuker en moeilijke tijden makkelijker! Het nieuwe platform is te vinden via margrietvriendinnen.nl. Deelname is gratis.

 

VIVA en Renault zetten samenwerking door

Na 6 jaar partnership VIVA400 awards nu ook VIVA400 Visionista’s

Vorige week startte VIVA400 Visionista’s met succes de zoektocht naar jonge ambitieuze vrouwen. Het nieuwe zusje van de lijst der lijsten introduceert samen met partner Renault deze springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière. Maar liefst 30 aanstormende talenten maken kans op het ‘la route du succès’-programma met masterclasses en personal coaching van topvrouwen. Tot maandag 29 mei kunnen potentiële Visionista’s zich aanmelden via viva.nl/visionistas

Nu VIVA400 tien jaar bestaat, is het volgens marketingmanager Marjolein Verdam de hoogste tijd om jonge en ambitieuze vrouwen een springplank te bieden. Mede door Renault biedt VIVA400 nu ook de mogelijkheid voor aanstormende talenten om deel uit te maken van VIVA400. Al 4.000 getalenteerde vrouwen kregen de afgelopen jaren via VIVA400-nominaties en -awards een podium voor wie ze zijn en wat ze doen.

La route du succès-programma

Voor 30 aanstormende talenten start vanaf 8 juni het programma ‘la route du succès’; een inspirerende en avontuurlijke roadtrip die start in Amsterdam met pitches en masterclasses van topvrouwen. De top 10 reist door naar Parijs voor een tweedaagse masterclass – waar Renault een groot onderdeel van gaat uitmaken -, waarna slechts drie vrouwen extra personal coaching ontvangen om zich klaar te maken voor de grande finale tijdens de VIVA400-awards.

Eén van de drie finalisten wint tijdens de VIVA400-awarduitreiking de felbegeerde titel VIVA400 Visionista’s 2017 én een prijzenpakket van ruim € 10.000 om haar droom verder te realiseren.

Succesvolle samenwerking

Al zes jaar werken Renault en VIVA400 samen met veel succes. In 2016 is de VIVA400-campagne bekroond met een SAN-nominatie. Mede dankzij een brede displaycampagne op de VIVA-kanalen met een verbreding naar de vrouwenomgeving van Sanoma en social media, wat ruim 15 miljoen impressies opleverde.

De VIVA400-omgeving op renault.nl trok ruim 10.000 unieke bezoekers, waarvan ruim 65% vanaf een mobiel apparaat. Vorig jaar is maar liefst 38.000 keer gestemd op VIVA400-genomineerden en ontving de VIVA400-campagne een externe PR-waarde van circa 2 miljoen euro. Reden genoeg om de samenwerking voort te zetten én aanstormend talent een kans te bieden.

VIVA400 in 360°

Met de insights van 10 jaar VIVA400 werkt Renault mee aan (nog meer) succes van VIVA400 én nu ook de VIVA400 Visionista’s. Daarmee zet het automerk de langdurige partnership met VIVA400 verder door. Dit jaar gaat dat gebeuren via 360 graden storytelling, een samenwerking met Social 1nfluencers, een tv-programma op Net5, verschillende thema-maanden, nieuwe VIVA-rubrieken en live events.

Vanuit Renault is er ondersteuning met de modellen Twingo, Clio en Captur, daarnaast werken mediabureau OMD met hun branded content label Fuse, reclamebureau Publicis en Social Media bureau Dorst & Lesser mee aan de storytelling rond de partnership met VIVA400. Via al deze partijen en kanalen worden vrouwen over een periode van 8 maanden geïnspireerd met spannende content en interessante tips en tricks om hun eigen carrière een boost te geven. Iedere vrouw kan een VIVA400-vrouw zijn. Renault is gedurende dit traject constant zichtbaar als trotse partner van VIVA400.

Bekijk ook de casevideo van 2016

Libelle’s grote Afvalrace – de grootste afslankcommunity van Nederland

Drie kandidaten, drie coaches, drie afvalmethodes, miljoenen Libellelezeressen. Dat is de Libelle Afvalrace. Want vanaf 19 mei kan iedereen zich opgeven en meedoen aan deze landelijke lijnactie en zes weken lang afvalbegeleiding krijgen.

In Libelle 22, die vanaf 19 mei in de winkels ligt, staan Claudia, Marjanne en Elke. Drie vrouwen die ieder volgens een andere methode gewicht gaan verliezen onder begeleiding van hun coach: de 80/20-regel, sportvasten en de weekmenu’s van de Foodsisters. Ze gaan de strijd aan met elkaar, maar vooral met de kilo’s. Elke week plaatsen de kandidaten een vlog online op Libelle.nl/afvalrace waarin ze vertellen hoe ze zich voelen en wat er goed en niet zo goed ging. Hun eigen coach reageert en geeft tips. En het fijne is: iedereen heeft iets aan die tips. Wie lukt het om in zes weken tijd op haar streefgewicht te komen?

Lezeressen die zich aanmelden op Libelle.nl/afvalrace, krijgen zes weken lang een nieuwsbrief vol recepten, inspiratie en exclusieve vlogs van personal trainer Sander Bos (en geloof ons, die wil je best als personal trainer).

Vernieuwde Libelle Zomerweek feestelijk geopend!

Patty Brard heeft vanochtend samen met Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, de Libelle Zomerweek spetterend geopend. De dames namen samen een sprong in het diepe door een duik te nemen in de Libelle Zomerweek ballenbak. De opening was reden voor een feestje, want zowel Libelle Zomerweek, weekblad Libelle als Libelle.nl hebben een verfrissende restyling ondergaan. Jan Smit verzorgde aansluitend een spectaculair optreden. Bezoekers van Libelle Zomerweek kunnen nog tot en met zondag 21 mei genieten van een heerlijke stranddag met een breed aanbod van entertainment, workshops, shopping en cultuur. ‘Het Grote Geluk’ is het  thema van de 21e editie van Libelle Zomerweek. 

 

Vernieuwde opzet Libelle Zomerweek

Libelle Zomerweek is vernieuwd. Vanaf dit jaar is het terrein toegankelijk via drie hoofdentrees die elk naar een eigen Libelle-plein leiden, waar bezoekers volledig ondergedompeld worden in de wereld van Libelle. Vanuit de pleinen hebben zij toegang tot de rijk aangeklede shoppingboulevards. In de gestippelde gelukshuisjes, verspreid over het hele terrein, worden onder andere intieme muziekoptredens verzorgd. “Het terrein is vrolijker dan ooit, alsof er een hele bak confetti over uitgestrooid is”, aldus Hilmar Mulder. Daarnaast heeft Libelle Zomerweek uitgestrekt zeezicht gekregen, wat absoluut bijdraagt  aan een nog mooiere beleving. Met blote voeten in het zand kunnen bezoekers een week lang genieten van een lekker zonnetje en gelukkigmakende activiteiten.

Om blij van te worden

Start een bezoek aan Libelle Zomerweek met een gelukzalige duik in de enorme ballenbak. Geniet van de spectaculaire optredens van onder andere Lange Frans, Do, Diggy Dex, Maan en Sjors van der Panne. Met maar liefst 15.000 workshopplekken is er dit jaar voor ieder wat wils: help het geluk een handje tijdens een ontspannende gelukmeditatie of train je buik- en lachspieren tijdens een oppeppende lachworkshop. Ebru Umar interviewt in het Libelle Gelukscafé onder meer de familie Barend, Jörgen Raymann en Hugo Borst over hun nieuwste boeken. Make-overs zorgen voor een stralende start van de zomer. Nieuwe producten en de laatste mode- en beautytrends ontdek je in de ruim 350 shops. Ook aan mannen is dit jaar gedacht. De speciale mancave is de uitvalsbasis voor iedere man op het Almeerderstrand. Hier kunnen zij ongestoord onderuit gezakt op de stoere banken genieten van hun favoriete sportwedstrijd of de aanwezige mannelijke artiesten uitdagen voor een fanatieke dartcompetitie.

Koester het grote en het kleine geluk!

Het thema ‘Het Grote Geluk’ past goed bij de huidige tijdgeest, waarin iedereen op zoek is naar een positief geluid. Libelle Zomerweek in Almere is t/m zondag 21 mei dagelijks geopend van 10.00 tot 18.00 uur.

vtwonen opent beach office in Ajuma

Vanochtend is bij Ajuma in Zandvoort het vtwonen beach office geopend door vtwonen hoofdredacteur Carlein Kieboom.

Werken, brainstormen of vergaderen met uitzicht op zee? Vanaf nu kan dat bij Ajuma in Zandvoort. Het vtwonen stylingteam en Ajuma hebben een bijzondere werkplek gecreëerd in het meest inspirerende strandpaviljoen van Zandvoort. De inrichting van het werkpaviljoen heeft die typische vtwonen-basic-met-een-twist uitstraling: stoer en stijlvol, veel natuurlijke materialen en levend groen. Op deze strandwerkplek kun je alles doen wat op kantoor ook kan: de wifi is goed, de koffie is nog beter en heb je trek, dan kun je kiezen uit gezonde en smaakvolle snacks en gerechten, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Goed om te weten: aan het einde van het strandseizoen (eind september/begin oktober) zijn alle gebruikte spullen te koop.

vtwonen staat voor lekker en leefbaar wonen, de stap naar het inrichten van een werkplek op het strand was zó gezet. Met verrassende stylingelementen en een basic, beachy look toverde het vtwonen stylingteam Ajuma Beach Office om tot een inspirerende werkplek voor iedereen. vtwonen hoofdredacteur Carlein Kieboom: “Ik kom zelf ontzettend graag en vaak op het strand en wat is er dan leuker om op je blote voeten en met je laptop voor je neus aan de slag te gaan! Bij vtwonen droomden we al langer van een vtwonen hotel of restaurant, dus toen we samen met Wim Brugman op het idee kwamen om bij Ajuma een vtwonen werkplek in te richten, waren we meteen enthousiast. Ik ben supertrots op het mooie resultaat.”

Wim Brugman, eigenaar Ajuma: “Hoe leuk is het om op het mooiste stukje strand van Zandvoort samen te werken met vtwonen. We hebben er een out of the box werk- en inspiratieplek van gemaakt, inspirerend en uitdagend. Kortom: where beach meets office.”

Je vindt Ajuma op Zuidstrand 2 in Zandvoort, http://www.ajuma.nl/. Op zoek naar wooninspiratie en de mooiste spullen voor jouw huis, tuin of terras? Je vindt het op www.vtwonen.nl.

Geëmotioneerde Fajah Lourens verrast moeder met videoboodschap

Heb je je ooit afgevraagd hoe het is om de moeder te zijn van charmant ‘boefje’ Dave Roelvink? Of hoe het is om een dochter als Fajah ‘Killerbody’Lourens te hebben? In de nieuwe Libelle TV-serie ‘Het zal je kind maar wezen’ praten moeders van spraakmakende BN’ers openhartig over de bijzondere band met hun kind.

In de nieuwe Libelle TV-serie ‘Het zal je kind maar wezen’ trapt de moeder van Fajah Lourens af, waarin ze vertelt dat haar dochter vroeger echt geen lieverdje was. In de puberteit botste de actrice & fitnesgoeroe dan ook regelmatig met haar moeder Mieke, en was het niet zo heel gek dat ze al op haar 16e op kamers ging. Inmiddels hebben moeder en dochter een sterke band en is Mieke enorm trots op haar ooit zo rebelse tiener. Hun band is nog hechter geworden na het vreselijke familiedrama, waarbij het 11 maanden oude neefje van Fajah om het leven kwam.

Baby Elfin werd in juli 2016 door zijn vader uit het raam gegooid, die vervolgens zelfmoord pleegde door achter zijn zoon aan te springen. De familie heeft veel steun aan elkaar, en daar wil Fajah haar moeder graag voor bedanken met een videoboodschap. Een geëmotioneerde Fajah: “Mam, jij hebt ons geleerd om altijd alles en iedereen te vergeven voor je eigen rust. En niet haatdragend te zijn, hoe moeilijk dat soms ook is. Daar ben ik je heel dankbaar voor.” Bekijk hier de aflevering.

Vanaf 3 mei is elke woensdagmiddag een nieuwe aflevering van ‘Het zal je kind maar wezen’ te zien bij Libelle TV.

De nieuwe Libelle, met daarin het hele interview met Fajahs moeder Mieke, ligt vanaf 5 mei in de winkel.

STYLETODAY bestaat 10 jaar en viert het groots

Eén van de eerste Nederlandse fashion- en beautywebsites voor vrouwen bestaat 10 jaar en dat laten ze niet ongemerkt voorbij gaan. En terecht! Deze mijlpaal wordt gevierd met een compleet nieuwe huisstijl (inclusief logo), vijf fashion events in vijf verschillende steden en grote partnerships.

STYLETODAY staat voor vrouwelijk, stijlvol, sophisticated en on-trend. Maandelijks weet het merk meer dan een miljoen vrouwen naar de website te trekken die op zoek zijn naar inspiratie op het gebied van fashion, beauty, health en lifestyle. STYLETODAY brengt dit nieuws op een toegankelijke manier, legt net wat meer uit én alle items zijn te shoppen. Alles altijd met een edge en iets rebelser. Zo zijn de bloggers uit het blogger netwerk van STYLETODAY ook, waar onder andere modeblogger Radish to Wear onderdeel van is.

Nieuw design
Met het nieuwe design hoopt STYLETODAY deze vrouwen met karakter nog beter te bereiken. Het nieuwe lettertype is uitgesproken en eigenwijs, en gekozen met als doel de aandacht van te bezoeker nog beter te vangen en de boodschap intenser te laten binnenkomen. De toon en het gevoel van de boodschap krijgt hierdoor meer impact. Naast de website wordt ook de populaire What to Wear app binnenkort onder handen genomen.

A Lot of Fashion on Tour
Naast de online activiteiten is STYLETODAY ook gestart met het organiseren van evenementen. Na vier succesvolle edities van A Lot of Fashion in Rotterdam organiseren ze dit jaar A LOT OF FASHION ON TOUR. In een tour langs vijf verschillende steden (Amsterdam, Groningen, Eindhoven, Rotterdam en Utrecht) stappen vrouwen in de offline wereld van het online platform. Het is een avond vol geweldige prijzen, fashion, beauty, lifestyle en entertainment. Elk entreekaartje fungeert als golden ticket naar de fabulous lottery gehost door niemand minder dan stylist Fred van Leer. En natuurlijk gaat iedere bezoeker aan het einde van de avond naar huis met een goedgevulde goodiebag. Voor de tour slaat STYLETODAY de handen in een met Huawei; het Chinese telecombedrijf is hoofdsponsor van het event.

De kick-off van A Lot Of Fashion On Tour in Amsterdam was een groot succes! Alle bezoekers hadden hun mooiste outfit uit de kast getrokken en genoten, onder het genot van een drankje, van de loterij vol geweldige prijzen. Klik hier voor een impressie van de eerste ALOF editie. Dat kan alleen maar heel veel goeds betekenen voor de aankomende events.

Kom een duik nemen in de Libelle Zomerweek ballenbak

Vind het Grote Geluk op het Almeerderstrand van 15 t/m 21 mei

Gelukszoekers opgelet! Van maandag 15 mei tot en met zondag 21 mei vindt op het Almeerderstrand de nieuwste editie van de Libelle Zomerweek plaats met als thema: Het Grote Geluk. De zoektocht naar geluk past goed bij de huidige tijdgeest waarin iedereen op zoek is naar een positief geluid. Bezoekers kunnen alles van zich af laten glijden en genieten van het brede aanbod van entertainment, workshops, shopping en cultuur. Start een bezoek aan de Libelle Zomerweek met een duik in de immense ballenbak en voel je even weer zo gelukkig als een kind. Er zijn beauty- en fashion make-overs voor een stralende start van de zomer, optredens van bekende artiesten, geluksmeditaties, lachworkshops en diverse auteurs vertellen hun inspirerende verhalen in het Libelle gelukscafé. En dit is nog maar een kleine greep uit het gigantische aanbod! Aan de mannen is dit jaar ook goed gedacht: zij kunnen ongestoord genieten in een echte mancave.

Geniet! Lach! Dans!
De lijst van muzikale optredens is langer dan ooit te voren: Jan Smit, Lange Frans, Loïs Lane, Do, Edsilia Rombley, Alderliefste, Diggy Dex, Elske de Wall, Maan, Sjors van der Panne, Shirma Rouse, Jennie Lena, Berget Lewis, LAKSHMI, de Marathon en Charly Luske verzorgen weergaloze optredens. Ook dansliefhebbers kunnen hun hart ophalen met adembenemende performances van het Nationaal Ballet en het Scapino ballet. Ebru Umar interviewt in het Libelle gelukscafé onder meer de familie Barend, Jörgen Raymann en Hugo Borst over hun nieuwste boek. Voor de creatieve bezoekers zijn er talloze workshops; uiteenlopend van het onder de knie krijgen van de populaire handlettering- en de prachtige Indiase blockprint techniek tot het maken van je eigen tegeltjeswijsheid. Toe aan een weldadige oppepper? Laat je dan verwennen tijdens één van de make-overs en de zomer kan beginnen!

For men only
Nieuw dit jaar is een heuse mancave, waarmee ook aan de mannelijke bezoekers van Libelle Zomerweek is gedacht. Dit is the place to be voor iedere man op het Almeerderstrand. Zij kunnen zich in de mancave tegoed doen aan lekkere hapjes en drankjes en ongestoord genieten van sport en ontspanning.

Over Libelle Zomerweek
Op de Libelle Zomerweek schijnt altijd de zon, óók als het regent. Geniet van een uniek dagje shoppen, lachen met vriendinnen, meedoen met de leuke workshops, het ontmoeten van succesvolle schrijvers en meezingen met bekende artiesten. Er zijn dit jaar maar liefst 15.000 workshopplekken dus er is voor elk wat wils! Proef nieuwe producten, maak kennis met Libelle-columnisten, spot de nieuwste mode- en beautytrends in de ruim 400 shops en koester het grote of kleine geluk!

Vier samen met zo’n 85.000 bezoekers, van 15 tot en met 21 mei, het Grote Geluk tijdens de 21e editie van de Libelle Zomerweek op het Almeerderstrand! Bezoek de website voor meer informatie, het programma en kaartverkoop (€15,95 in de voorverkoop (t/m 14 mei) en €19,95 aan de kassa).