Toen er nog sport was

Begrijpen, bereiken, bewegen

Nieuwe Scoupy / Sanoma FMCG directeur Martijn Standaart over de combinatie van individuele aankoopdata met data over mediagedrag. “Scoupy is sinds anderhalf jaar onderdeel van de FMCG-divisie van Sanoma en koppelt shopperdata aan het datalake van het mediahuis. Wij weten tot op huisnummerniveau wie jouw product koopt”, vertelt Martijn Standaart.

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Consumenten kunnen via de app van Scoupy meedoen aan cashback-acties door het uploaden van een kassabon van een willekeurige supermarkt.  De hieruit verkregen aankoopdata maken productintroducties of andere winkelacties een stuk effectiever.

Hoe werkt die koppeling precies?

Standaart: ‘Sanoma FMCG koppelt individuele aankoopdata van consumenten aan data over mediagebruik. We brengen marketing en sales samen, voor zowel de lange als de korte termijn. Uiteraard binnen de kaders van de privacywetgeving. Door aankoopdata te combineren met gegevens die we verkrijgen via media en evenementen als Margriet Winterfair of de Libelle Zomerweek, worden klantinzichten scherper. Hierdoor kunnen we onze klanten helpen met nóg betere targeting, dus minder waste en een meetbare hogere ROI van hun marketingcampagnes.’

 Begrijpen, bereiken en bewegen

‘Wij hebben een 360 graden view van de Nederlandse consument en kunnen bereik brengen, inzicht geven, maar klanten ook bewegen naar de winkel toe, of naar een event. Scoupy is met meer dan 2 miljoen geregistreerde gebruikers het grootste cashback-platform van Nederland. Met 650.000 e-mail opt-ins en 275.000 push opt-ins. Eind oktober werd een nieuwe mijlpaal bereikt; inmiddels zijn er meer dan 11 miljoen cashbacks uitgekeerd aan consumenten.

Van inzicht naar impact

Sanoma bereikt maandelijks 80 procent van de mensen in Nederland met een portfolio van sterke merken als NU.nl, Ouders van Nu, Flair, Libelle, Margriet, AutoWeek, Donald Duck, vtwonen en Fashionchick.

Standaart: ‘Hierdoor hebben we heel veel data over: gedrag, houding en percepties, profielen, interesses en mediagedrag, waar uiteraard zorgvuldig mee wordt omgegaan. Door de combinatie van Scoupy-data en Sanoma-titels bereiken we bijvoorbeeld consumenten die eerder een product geprobeerd hebben en mensen die op deze groep lijken en dus mogelijk interesse hebben. De Scoupy-data zijn zodoende een belangrijk element in een brede Sanoma-aanpak. Ook kunnen we dankzij waardevolle insights content beter afstemmen op een specifieke doelgroep. Ook op niche-groepen zoals ouderen die frisdrank drinken.’

Standaart vervolgt: ‘Iemand die huisdierenproducten koopt, heeft zeer waarschijnlijk een huisdier en zal waarschijnlijk eerder een goed doel voor dieren steunen. Wij kunnen heel gericht de juiste doelgroep vinden en de juiste boodschap op het juiste moment naar deze doelgroep brengen. We kunnen precies vertellen welke producten, door wie, wanneer en bij welke winkel gekocht zijn. Via een data- en insights dashboard krijgen onze klanten real time inzicht in hun kopersgroep, zelfs tot op huisnummerniveau.’

Waar richt Sanoma FMCG zich op in het nieuwe jaar?

‘Onze ambitie is om strategische samenwerkingen aan te gaan voor de langere termijn. Ik zit hier nu acht weken en heb in die tijd een aantal grote merkleveranciers bezocht. Die staan te kijken wat dit systeem in potentie aan mogelijkheden biedt. Waar we eerst ingezet werden om rotatie op te voeren zie ik in de plannen voor komend jaar de ambitie om echt die data-insights te krijgen op totaal assortimentsniveau, of in ieder geval de portfolio van de leverancier. Door de combinatie van de mediamerken van Sanoma worden steeds vaker langlopende merkcampagnes ingezet. En met succes. Insights, creatie en activatie: we hebben het allemaal in huis.’

Meer weten? Klik hier

Het medialandschap is continu in verandering

De informatiebehoefte vanuit de consument is steeds meer versnipperd. Tegenwoordig brengen mediamerken content specifiek gericht op een consument en zijn belevingswereld. Dit is mogelijk omdat we goed op de hoogte zijn van de interesses van de consument. Leer in deze speelgoed infographic meer over de doelgroep die je wilt aanspreken, met welke boodschap en op welk moment.

In opdracht van Sanoma ondervroeg onderzoeksbureau No Ties 505 Nederlanders over informatiebehoefte over speelgoed. Het onderzoek is uitgevoerd in september 2017

Hierbij zijn zowel ouders als grootouders ondervraagd; beiden een belangrijke doelgroep voor de speelgoed branche. Beide doelgroepen hebben andere kenmerken en zijn daarom met een eigen passende boodschap te inspireren. Voor ouders is een sterke boodschap heel anders dan voor grootouders. Dat is waar wij vanuit Sanoma graag een adviserende rol in spelen: Het juiste verhaal, in de juiste context – verteld aan de doelgroep, vanuit een vertrouwde afzender.

Zie hier de infographic van speelgoed:
Infographic_speelgoed

Bereik, inspireer, identificeer en activeer op Margriet Winter Fair

Na vele succesvolle edities in Jaarbeurs Utrecht, vindt Margriet Winter Fair vanaf dit jaar plaats in Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch. Van vrijdag 17 tot en met donderdag 23 november kan de Brabantse stad rekenen op de komst van het grootste overdekte winterfeest van Nederland. Margriet Winter Fair trekt jaarlijks zo’n 70.000 bezoekers. Het belooft wederom een sfeervol spektakel te worden boordevol inspiratie voor de feestdagen op het gebied van mode-, beauty- en interieurtrends. Ook zijn er 50 verrassende muzikale optredens, voorlees- en signeersessies, de mooiste cadeaus voor de feestdagen en lekker eten en drinken in een betoverende feestomgeving.

Wees er ook bij en bereik, identificeer en activeer 70.000 bezoekers! Klik hier voor de mogelijkheden en hier voor sampling bij Margriet Winter Fair.

Meer informatie over de verhuizing van Margriet Winter Fair vind je hier.

De vt wonen&design beurs (al 25 jaar!), het antwoord op al jouw woonvragen van (ver)bouwen tot inrichten

Het grootste en meest complete woonevenement van Nederland start het woonseizoen van 3 t/m 8 oktober in de Amsterdam RAI.

Heb je altijd al eens willen binnenkijken bij vtwonen,

Eigen Huis & Interieur, Ariadne at Home, Stijlvol Wonen of WONEN Landelijke Stijl? Wil je de nieuwste trends op meubelgebied bekijken? Ga je bouwen of verbouwen en kan je wel wat advies gebruiken van een architect, domotica specialist, stylist of andere professionals? Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, badkamer of vloer? Is je bank aan vervanging toe of wil je hem opfrissen met nieuwe kussens?

Kom dan naar de vt wonen&design beurs. Het antwoord op al jouw woonvragen. De beurs bestaat dit jaar 25 jaar en is daarom extra feestelijk. Bezoek de grootste en meest complete woonbeurs van Nederland van dinsdag 3 t/m zondag 8 oktober in de Amsterdam RAI.

Levensgrote woonhuizen vol inspiratie en trends

Op de vt wonen&design beurs vind je natuurlijk ook de redacties van de vijf bekendste woonbladen van Nederland. vtwonen, Eigen Huis & Interieur, Stijlvol Wonen, Ariadne at Home en WONEN Landelijke Stijl presenteren er compleet ingerichte en gestylde woonhuizen, die je ruimschoots inspiratie bieden voor elke woonruimte, van keuken tot slaapkamer en van hal tot woonkamer. Kom binnen, maak kennis met de redacteuren en geniet van inspirerende trends en verrassende ideeën.

NIEUW: VERBOUWROUTE 

tips, trucs en advies voor al jouw (ver)bouwplannen

Ga je verbouwen? Leuk! Maar ook een behoorlijke klus. Hoe pak je het aan? Wat is er te koop? Waar moet je aan denken? Op deze en heel veel meer vragen rondom het (ver)bouwen van je huis krijg je antwoord op de vt wonen&design beurs. Er staan heel veel experts voor je klaar om antwoord te geven op al jouw woonvragen. Op het grootste adviesplein van Nederland kan je persoonlijk advies boeken: stylingadvies en kleuradvies maar ook architectenadvies en electrostylingadvies. Nu al vragen of nieuwsgierig? Op de site van vtwonenendesignbeurs.nl delen we alvast tips ism Jaap.nl, Bouwgarant, NUwonen.nl en Findio.

Talks of the House: inspirerende lezingen over wonen 

Ook in het woontheater: interessante lezingen door inspirerende sprekers. Bekende namen en merken nemen je enthousiast mee in hun verhaal. Of het nu gaat over kleur, inrichten, duurzaam wonen of verbouwen, een lezing in het woontheater biedt volop informatie en inspiratie om direct mee aan de slag te gaan. Vanaf 1 september kun je online bekijken hoe laat jouw favoriete spreker aantreedt. Het bijwonen van zo’n lezing is bij je ticket inbegrepen, dus kost niks extra. Vanaf 1 september staat het programma online en kan je zien hoe laat jouw favoriete woonstijl tevoorschijn wordt getoverd.

PROFESSIONEEL ADVIES

  1. Aan tafel met een architect

Op het Architecten Adviesplein zitten professionele architecten voor je klaar om antwoord te geven op prangende vragen als: ‘Kan ik deze muur doorbreken?’, ‘Hoe betrek ik de keuken bij mijn woonkamer?’ en ‘Een uitbouw, wat zijn de regels en wat is de beste oplossing voor mijn huis?’ Met het (ver)bouwadvies dat je krijgt, kan je thuis direct verder. Voor deze professionele adviezen, die mogelijk worden gemaakt door Architectenwinkel, moet je wel even een afspraak maken. Vanaf nu kun je via de website een adviesgesprek van 45 minuten inplannen. Hiervoor geldt het speciale beurstarief van € 17,50 per gesprek.

  1. Een stylist brengt je op goede ideeën

Soms heb je geen idee hoe je meer sfeer in je huis kunt brengen, een mooier kleurpalet samenstelt of hoe je die ene woonruimte het beste kunt indelen. Hoe fijn dat er professionele stylisten bestaan! Op de beurs kun je aanschuiven bij een van de stylisten van branchevereniging BNI Crisp. Vanaf nu kun je op de website een stylist selecteren en daar een afspraak van 30 minuten mee inplannen. Ook voor dit stylingadvies geldt het speciale beurstarief van € 17,50. Zeker weten dat je vol goede ideeën huiswaarts keert.

  1. Slimme oplossingen met smart apparaten 

In 45 minuten krijg je advies over hoe je door gebruik te maken van slimme oplossingen (Smart apparaten) je wooncomfort kan verhogen. Ook kun je advies krijgen voor slimme oplossingen in bouwprojecten, van een (eenvoudige) verbouwing tot renovatie en nieuwbouw. Ook wel Smart Ready bouwen genoemd, oftewel klaar maken voor de toekomst. Dit kan in zowel nieuwbouw als bestaande bouw. Voor een goed advies raden we je aan een plattegrond of bouwtekening van je huis mee te nemen en alvast na te denken over je woonwensen, wat moet er Smart worden in huis? Denk aan bijvoorbeeld media (streaming/audio/video), comfort (verwarming, raambekleding, zonwering), beveiliging (camera, bewegingssensor, alarm), netwerk (wifi, glasvezel, coax) of witgoed (wasmachine, koelkast, oven). Vanaf nu kun je via de website een adviesgesprek van 45 minuten inplannen. Hiervoor geldt het speciale beurstarief van € 17,50 per gesprek.

Design Route

Al jaren favoriet bij veel bezoekers: Design Route. Hier tonen de grootste en bekendste Nederlandse meubelmerken de pronkstukken uit hun collectie, van designklassiekers tot de nieuwste ontwerpen. Ontwerpers en fabrikanten zijn op de stand aanwezig en beantwoorden graag al je meubelvragen.

Design Talents 

Op de vt wonen&design beurs vind je naast de gevestigde meubelmerken ook toonaangevende Nederlandse ontwerpers. Deze creatieve genieën gooiden dit jaar hoge ogen op de bekende meubelbeurs in Milaan en presenteren nu hun ontwerpen aan het Nederlandse publiek. Een unieke kans om de ontwerpers persoonlijk te ontmoeten. Die wil je niet missen!

Tip voor bezoekers!

Neem foto’s, tekeningen én de afmetingen mee van de ruimte waar jij mee aan de slag wilt. Zo kan je op de beurs nog gerichter advies krijgen! En kun je niet wachten tot de beurs begint, volg ons dan op facebook en twitter of meld je aan voor de nieuwsbrief. Dan krijg je nu meteen al heel veel informatie en inspiratie.

Vooruitblik woonseizoen

Kijk hier alvast voor een vooruitblik en bezoek de online press room voor beeldmateriaal of meld je aan als pers voor bezoek aan de beurs en perskamer.

Over de vt wonen&design beurs

De beurs is dagelijks geopend van 10 tot 18 uur, op donderdag 5 en vrijdag 6 oktober tot 21 uur. Kijk voor bereikbaarheid en parkeerinformatie op vtwonen.nl/wonen-design-beurs.

Sanoma sluit nieuwe publishing partners aan

Vanaf augustus is Sanoma op meerdere vlakken de samenwerking aangegaan met Spil Games, IEX Media en Huislijn.

Spil Games is een wereldwijde leider op het gebied van online gaming en bereikt in Nederland 1,8 miljoen consumenten met titels Spel.nl en Spelletjes.nl. Sanoma zal voor Spil Games programmatic advertising gaan verzorgen.

IEX Media is sinds de oprichting in 1999 uitgegroeid tot dé informatiebron voor beleggend Nederland. Via de verschillende channels worden 1,5 miljoen particuliere en ruim 50.000 professionele beleggers in Nederland en België bereikt. Titels van IEX Media zijn onder andere IEX.nl en Belegger.nl. Programmatic sales werd al door Sanoma gefaciliteerd. Het aanbod wordt nu aangevuld met guaranteed producten en data. De data is beschikbaar vanaf Q3.

Op Huislijn.nl is een uitgebreid aanbod van koopwoningen, huurhuizen en nieuwbouwwoningen te vinden. Huislijn is de groeiende uitdager van Funda waarbij andere zoekfunctionaliteiten en een andere vorm van samenwerking met makelaars en huisaanbieders wordt gehanteerd. Voor Huislijn zal Sanoma de volledige sales verzorgen. Daarnaast wordt een data samenwerking opgezet waardoor Sanoma zeer waardevolle data kan toevoegen aan de profielen. De segmenten zijn vanaf augustus beschikbaar.

Bekijk hier onze nieuwste bid-url lijst.

Gemakkelijk lokaal adverteren op NU.nl

Sanoma biedt vanaf heden ook ondernemers een platform om gemakkelijk lokaal te adverteren op NU.nl. Dit is een volwaardig alternatief voor de huis-aan-huisfolder. Adverteren is mogelijk vanaf € 25,- en is flexibel in te zetten. Er kunnen meerdere type creatives ingezet en gecreëerd worden via het platform. Ben je werkzaam bij een bureau en wil je deze campagnes voor je klant organiseren? Dit is ook via het platform mogelijk. Bekijk het platform hier.

Wil je meer weten over nieuwe mogelijkheden? Klik dan hier.

Sanoma versterkt advertentienetwerk met titels Spil Games en IEX

Sanoma, met online het grootste digitale bereik van Nederland, breidt haar advertentie netwerk uit met de titels van Spil Games en IEX Media B.V. Deze uitgevers gaan gebruik maken van de oplossingen die Sanoma biedt met betrekking tot de verkoop van hun advertentieruimte. Daarnaast gaat IEX een content samenwerking aan met NU.nl. Het advertentienetwerk van Sanoma wordt hiermee versterkt met waardevolle doelgroepen, met IEX als voorloper op het gebied van zakelijke bezoekers en waarbij Spil Games het vrouwennetwerk van Sanoma verder versterkt. Zowel IEX als Spil Games is inmiddels beschikbaar via de verkoopkanalen van Sanoma.

Peter van Sommeren, CEO IEX Group NV: “Sanoma heeft een uitgebreide trackrecord als het gaat om direct sales en programmatic. Door de exploitatie van onze titels bij Sanoma onder te brengen maken wij gebruik van de expertise en technologie en kunnen wij ons focussen op waar wij goed in zijn: content maken.”

Ook Spil Games, een wereldwijd casual games netwerk met 1,8 miljoen bezoekers in Nederland alleen, kiest voor Sanoma. Juuso Alho, Director Online Advertising Spil Games, legt uit waarom: “Sanoma stelt ons in staat om door middel van hun data meer kennis te vergaren over onze gebruikers dan voorheen. Hierdoor kunnen we in de combinatie relevantere advertentieproducten aanbieden aan adverteerders.”

“Sanoma is al jaren actief met sales partnerships en heeft sterke kennis en ruime ervaring met inventory monetization. De teams van specialisten van Sanoma kunnen daardoor veel waarde toevoegen voor andere uitgevers. Door middel van deze partnerships wordt een groei in het bereik van het totale netwerk van Sanoma gerealiseerd en kan Sanoma inkoop gemak faciliteren en relevant bereik op schaal aanbieden aan haar adverteerders. Dit is voor ons een belangrijk strategisch speerpunt. Inmiddels telt ons partnernetwerk al 150 sites.”, aldus Stefan Havik, Director Marketing & Advertising Sanoma.

NU.nl lanceert NUwonen: de online woongids van Nederland

Nederlands grootste digitale nieuwsmerk NU.nl start met het platform NUwonen.nl. NUwonen.nl is dé online woongids van Nederland waar je gratis op de hoogte wordt gebracht van alles wat je moet en wilt weten rondom wonen en verhuizen. Dit varieert van het laatste woonnieuws en handige tips, tot praktische informatie die complexe thema’s rondom wonen uitlegt. NUwonen is onderdeel van NU.nl en direct te bereiken via de url: www.nuwonen.nl.


Alles over wonen en verhuizen in één overzicht

Met het NUwonen-platform speelt NU.nl in op de vraag naar gratis informatie over wonen. Online is er veel informatie te vinden, maar deze is vaak versnipperd of wordt enkel betaald aangeboden. 

“Op dit nieuwe platform gaan we iedereen die bezig is met een verandering van zijn of haar woonsituatie informeren, adviseren en inspireren. Van woningmarkt tot woontrends”, zegt Lindsay Mossink, chef redactie NU.nl. 

“Denk aan nieuws en achtergronden over de woningmarkt, verhuis- en verbouwtips, inrichting, woonlasten- en voorzieningen. Het doel van NUwonen is zo compleet mogelijk te zijn op dit gebied, zodat onze bezoekers als het om wonen gaat nog maar één plek nodig hebben.” 

“Of je nu zoekende bent naar je eerste koopwoning, gaat verbouwen omdat er een kindje op komst is of benieuwd bent naar het effect van een bepaalde kleur in je woonkamer. We informeren je op het gebied van geldzaken, helpen je op weg in het huishouden en inspireren je met de laatste trends.” 

Unieke samenwerking met ING en Samsung

Naast een contentpartnership met merken uit het eigen portfolio als VTwonen en Eigen Huis & Interieur, zullen o.a. ING en Samsung vanaf de lancering als partner aansluiten. Thema’s als financiën, domotica, connectivity en entertainment spelen een belangrijke rol in het leven van de consument tijdens een verandering in zijn of haar woonsituatie. Deze partners hebben bij uitstek de kennis en expertise in huis om de consument van het juiste advies te voorzien.   

“Ik ben ontzettend trots op de wijze waarop de samenwerking met deze mooie merken tot stand is gekomen. Tijdens een co-creatiesessie hebben we met een aantal van onze belangrijke partners gekeken naar dit nieuwe domein en de manier waarop we onze krachten kunnen bundelen. Dit heeft geresulteerd in een strategische samenwerking waarop redactie en commercie op een transparante maar hele sterke manier samenkomen op één platform om de woonconsument echt verder te helpen. Zowel de redactie als onze partners doen het immers voor dezelfde eindklant”, zegt Jort Koopman, Commercieel Manager NU.nl.

Vrouwen proeven op de Libelle Zomerweek massaal het grote geluk

83.200 bezoekers genoten afgelopen week van een zonnige dag uit op het Almeerderstrand

De 21e editie van de Libelle Zomerweek is zondag afgesloten op het Almeerderstrand met de afterparty van Lange Frans. Het grote buitenevenement trok dit jaar ruim 83.200 bezoekers, waarvan 99,7% vrouwen. De bezoekers beleefden een gezellige dag uit, met optredens van onder meer Jan Smit, Edsilia Rombley, Do, Maan en Sjors van der Panne en dagelijks 4 modeshows. Bastiaan van Schaik presenteerde de geluksquiz van Libelle TV en Ebru Umar interviewde dagelijks verschillende auteurs en prominenten. De dagen met prachtig zomerweer droegen bij aan de vertaling van het Zomerweek-thema van dit jaar: ‘Het grote geluk’.

Maandag opende Libelle hoofdredacteur Hilmar Mulder samen met Patty Brard de Zomerweek met een sprong in de ballenbak. De Libelle Zomerweek had voor het eerst een uitgestrekt zeezicht en mede door de zonovergoten dagen was het de perfecte aftrap van het zomerseizoen. Met meer dan 120 optredens, 15.000 workshopplekken, vele gelukkig makende activiteiten, meer dan 350 shops, een gevarieerd aanbod eten en drinken én dit jaar nieuw voor de mannelijke bezoekers een mancave bood Libelle Zomerweek afgelopen week weer voor ieder wat wils.

Nagenieten? Bekijk hier de video van Libelle Zomerweek 2017. Volgend jaar wordt Libelle Zomerweek gehouden van maandag 21 mei tot en met zondag 28 mei op het Almeerderstrand van Almere.

Kom een duik nemen in de Libelle Zomerweek ballenbak

Vind het Grote Geluk op het Almeerderstrand van 15 t/m 21 mei

Gelukszoekers opgelet! Van maandag 15 mei tot en met zondag 21 mei vindt op het Almeerderstrand de nieuwste editie van de Libelle Zomerweek plaats met als thema: Het Grote Geluk. De zoektocht naar geluk past goed bij de huidige tijdgeest waarin iedereen op zoek is naar een positief geluid. Bezoekers kunnen alles van zich af laten glijden en genieten van het brede aanbod van entertainment, workshops, shopping en cultuur. Start een bezoek aan de Libelle Zomerweek met een duik in de immense ballenbak en voel je even weer zo gelukkig als een kind. Er zijn beauty- en fashion make-overs voor een stralende start van de zomer, optredens van bekende artiesten, geluksmeditaties, lachworkshops en diverse auteurs vertellen hun inspirerende verhalen in het Libelle gelukscafé. En dit is nog maar een kleine greep uit het gigantische aanbod! Aan de mannen is dit jaar ook goed gedacht: zij kunnen ongestoord genieten in een echte mancave.

Geniet! Lach! Dans!
De lijst van muzikale optredens is langer dan ooit te voren: Jan Smit, Lange Frans, Loïs Lane, Do, Edsilia Rombley, Alderliefste, Diggy Dex, Elske de Wall, Maan, Sjors van der Panne, Shirma Rouse, Jennie Lena, Berget Lewis, LAKSHMI, de Marathon en Charly Luske verzorgen weergaloze optredens. Ook dansliefhebbers kunnen hun hart ophalen met adembenemende performances van het Nationaal Ballet en het Scapino ballet. Ebru Umar interviewt in het Libelle gelukscafé onder meer de familie Barend, Jörgen Raymann en Hugo Borst over hun nieuwste boek. Voor de creatieve bezoekers zijn er talloze workshops; uiteenlopend van het onder de knie krijgen van de populaire handlettering- en de prachtige Indiase blockprint techniek tot het maken van je eigen tegeltjeswijsheid. Toe aan een weldadige oppepper? Laat je dan verwennen tijdens één van de make-overs en de zomer kan beginnen!

For men only
Nieuw dit jaar is een heuse mancave, waarmee ook aan de mannelijke bezoekers van Libelle Zomerweek is gedacht. Dit is the place to be voor iedere man op het Almeerderstrand. Zij kunnen zich in de mancave tegoed doen aan lekkere hapjes en drankjes en ongestoord genieten van sport en ontspanning.

Over Libelle Zomerweek
Op de Libelle Zomerweek schijnt altijd de zon, óók als het regent. Geniet van een uniek dagje shoppen, lachen met vriendinnen, meedoen met de leuke workshops, het ontmoeten van succesvolle schrijvers en meezingen met bekende artiesten. Er zijn dit jaar maar liefst 15.000 workshopplekken dus er is voor elk wat wils! Proef nieuwe producten, maak kennis met Libelle-columnisten, spot de nieuwste mode- en beautytrends in de ruim 400 shops en koester het grote of kleine geluk!

Vier samen met zo’n 85.000 bezoekers, van 15 tot en met 21 mei, het Grote Geluk tijdens de 21e editie van de Libelle Zomerweek op het Almeerderstrand! Bezoek de website voor meer informatie, het programma en kaartverkoop (€15,95 in de voorverkoop (t/m 14 mei) en €19,95 aan de kassa).