30 september 2015

Thuis op Zondag zorgt voor verdubbeling timeslot

Zondag 20 september is Thuis Op Zondag van start gegaan. De eerste resultaten en reacties zijn bekend van dit nieuwe lifestyleprogramma op de zondagmiddag bij SBS6.

Verdubbeling timeslot

Tijdens de uitzending van 20 september was SBS6  marktleider binnen het tijdvak 17.00 en 18.30 uur met een aandeel van 13,0% (in de doelgroep 20 tot 54 jaar). Dit is ruim een verdubbeling van het timeslot. Het programma liet verder een oplopende trend zien. Rond 18.27 uur, toen K3 te gast was, liet Thuis op Zondag een piek zien van ruim 625.000 kijkers op 6+.  Dit ontging ook enkele media niet, waaronder de Telegraaf en NU.nl. Ook de tweede aflevering werd goed bekeken.

Video Thuis op Zondag bekijken

Voor wie het gemist heeft, of nog een keer de highlights wil zien, is er de showreelvideo te bekijken.

De samenwerking met de partners, achtergrondinformatie en programmablokken zijn terug te vinden op sbs6.nl/blogs.

Advertentiemogelijkheden Thuis op Zondag

Voor informatie over adverteren bij SBS kun je contact opnemen met het salesteam van SBS Broadcasting.