8 november 2012

Tijdschrift van spijkerstof. En met zakdoek

Ooit een tijdschrift gezien met zoveel bijzondere plusproposities? Verrassend filmpje. Laat je inspireren…

Je ziet ze regelmatig: buitenlandse tijdschriften met een unieke pluspropositie. En daar laten wij ons bij Sanoma dankbaar door inspireren – voor onze relaties. En laatst
verscheen er in Amerika een tijdschrift met zoveel bijzondere plusproposities dat je er als liefhebber gewoon stijl van achterover slaat.

The denim issue van Flaunt(gesponsord door jeansmerk Guess) begint met een unieke cover die – geheel in stijl – compleet is voorzien van spijkerstof. Wanneer je het ruim 300 pagina tellende tijdschrift vervolgens doorbladert, volgen er o.a. nog: stansvormen aan een broekriem, inpakpapier, een roadmap van Istanbul en zelfs een stoffen zakdoek die door een inkeping in de pagina in een achterzak gestoken lijkt. Zie hier een filmpje.

Wil je ook geïnspireerd worden of middels een PPP je merkbeleving vergroten? Neem dan contact op met productmanager Plusproposities Erik Hannema, 06 11 424 356.

www.twitter.com/ehannema