31 januari 2014

Toegevoegde waarde van Branded Content

Afgelopend donderdag vond het Branded Content Event plaats. Sanoma gelooft in de toevoegde waarde van Branded Content in de marketingmix en was daarom volop vertegenwoordigd.

CCO Marc Stubbé deelde zijn visie op native advertising en lichtte de kracht van branded content toe. Mooie cases volgden. Bekijk zijn presentatie op Slideshare.

Tijdens het event deed Sanoma samen met SBS mee aan de jaarlijkse live pitch, dit keer uitgezet door C&A. Een uitvoerig mediavoorstel volgde en dat was meteen de start voor een vervolggesprek.

In de paneldiscussie van Magazines.nl werd ingezoomd op interessante Branded Content cases in tijdschriften. De Optimel case, waarin het Testpanel, de tijdschriften en het bloggersnetwerk van Sanoma werden ingezet voor de productintroductie van het jaar van Friesland Campina, werd mooi belicht. .

De publicatie met de cases is op te vragen via Magazines.nl.

Op Brandedcontentevent.nl zijn alle presentaties van het evenement terug te zien.

Geïnteresseerd in de Branded Content mogelijkheden bij Sanoma?

Ons Marketing Partnerships team denkt graag met je mee. Meer informatie over de mogelijkheden: sales.nl@sanoma.com of 088 556 7777.