Deze maand brengt NU.nl twee nieuwe bijzondere printspecials uit. De printspecials geven meer diepte aan zowel NUsport als NUjunior.nl, en ze stellen NU.nl in staat beide doelgroepen ook offline te bereiken. Door de lancering van het Jaarboek en het Funboek spreekt NU.nl een nog breder publiek aan waardoor beide merken nog interessanter worden voor zowel lezers als adverteerders.
Het nieuwsplatform NU.nl trekt nu al meer dan 8 miljoen unieke bezoekers per maand. Half september lanceerde NU.nl al NUjunior – een nieuwsplatform voor kinderen van 7-12 jaar; NU.nl blijft continu in beweging.
Voor nieuwsgierige kinderen: NUjunior Funboek
Gert-Jaap Hoekman, hoofdredacteur NU.nl: “Wij snappen natuurlijk dat ouders hun kinderen ook graag offline bezig zien. Reden om ook met een nieuw tijdschrift te komen: het NUjunior Funboek.” Geen huiswerk, maar een lekker dik tijdschrift voor nieuwsgierige kinderen. Vol met quizzen, spellen en testen, zoals ‘Herken jij nepnieuws?’
Voor elke sportliefhebber: NU.nl – Dit is het sportjaar 2019
En daar blijft het niet bij. Vandaag verschijnt ook het jaarboek van NUsport: Dit is het sportjaar 2019. In deze speciale editie wordt uitgepakt met de mooiste foto’s van dé sportmomenten van 2019. De uitslag van de allereerste NUsport Awards is er uiteraard ook in de vinden. Net als prachtverhalen over topsporters als Virgil van Dijk en Frenkie de Jong. Mooie interviews met en bijzondere portretfoto’s van onder andere Mathieu van der Poel (hij is Sportman van het Jaar!), Vivianne Miedema, Sportvrouw van het Jaar Sifan Hassanen Maarten van der Weijden. Fans over Max Verstappen. De Oranje-vrouwen als winnaars van de NUsport Sportploeg van het Jaar. En nog heel veel meer moois.
Samenwerking
Deze speciale edities zijn een samenwerking van NU.nl, team Groei & Innovatie van Sanoma General Interest en fotoagentschap Pro Shots, ook onderdeel van Sanoma Media Netherlands. Het NUjunior Funboek is online te koop voor €6,95 en ook Dit is het sportjaar 2019 is uiteraard te vinden in de NUshop, voor €9,95. Beide tijdschriften zijn in de winkel te koop bij onder andere AKO, Bruna en Primera.
Over NU.nl
NU.nl is het grootste digitale nieuwsmerk van Nederland. Maandelijks bereikt NU.nl gemiddeld acht miljoen Nederlanders die samen bijna 800 miljoen pagina’s en 34 miljoen video’s bekijken. NU.nl is overzichtelijk, betrouwbaar, snel en is met 90 procent direct verkeer de bron bij uitstek die mensen gebruiken om weer volledig up-to-date te zijn.
Share: