27 maart 2014

Vernieuwde look voor Fashionchick.nl

Fashionchick.nl is met 1.100.000 bezoekers per maand één van de grootste vrouwenportals in Nederland. Een volledige make-over van het platform creëert vernieuwde promotiemogelijkheden en maakt online shoppen voor je klanten nog eenvoudiger.

Op Fashionchick bevinden zich potentiële (online) shoppende vrouwen van 20 t/m 50 jaar met een interesse in mode, beauty en lifestyle. De afgelopen tijd is Fashionchick uitgebreid met verschillende (internationale) broertjes en zusjes, zoals MEN TODAY en Kidstoday.  Fashionchick heeft haar eigen schoenencollectie op de markt gebracht en lanceerde onlangs op NET5 de televisieserie: Lekker Bezig Fashionchick. Met deze ontwikkelingen was het tijd voor een volledige make-over van de website.

Promotiemogelijkheden op het nieuwe Fashionchick

Naast de volwassen uitstraling van Fashionchick en de vernieuwde receptuur, werden ook de functionaliteiten flink onder handen genomen. Zo is er een quickview op producten toegevoegd, kunnen bezoekers eenvoudiger filteren en is de website geheel in een responsive design opgebouwd.

Deze grote veranderingen op Fashionchick brengen ook nieuwe mogelijkheden voor alle webshops en merken die zijn aangesloten bij Fashionchick met zich mee. Zo zijn er een aantal vernieuwde winacties in het leven geroepen en nieuwe bannerposities gecreëerd die geheel in de unieke Fashionchick-stijl worden opgemaakt.

Contact Fashionchick.nl

Ben je nog niet aangesloten bij Fashionchick of heb je interesse om met jouw merk of webshop via een prominente plek zichtbaar te zijn op Fashionchick? Neem dan voor meer informatie contact op met Wendy Brans via wendy@fashionchick.nl.