11 maart 2013

Vertel je verhaal via VIVA CROSSMEDIAAL

Storytelling is dé trend van 2013. Verhalen vertellen. Over je merk. Maar ook: de dialoog aangaan. In alle (social) media, op elk moment. Zodat je doelgroep een nog sterkere binding krijgt met je merk. VIVA weet als geen ander hoe deze crossmediale aanpak werkt.

VIVA is overal
De opmars van tablets en smartphones heeft ervoor gezorgd dat VIVA letterlijk overal is. En uiteraard 24/7 up to date is. De vernieuwde (en unieke!) versie van de iPad-VIVA  is in ontwikkeling en daarnaast wordt dit jaar de mobiele site van VIVA gelanceerd. De overtuigende cijfers:

  • VIVA magazine bereik: 559.100 vrouwen (bron: NOM 2011-II – 2012-I) 
  • VIVA.nl blogs en forum: 2.2 miljoen unieke bezoekers per maand (bron: Google Analytics 2012)
  • VIVA social: 57.500 fans (Facebook, Pinterest, Google+, Instagram, Hyves, Twitter)
  • Viva iPad: 52.000 downloads (juli 2012)
  • VIVA mobiel: 249.377 unieke bezoekers per maand (bron: STIR, december 2011)

Snelgroeiend engagement
VIVA denkt verder dan alleen print of online en is daarmee het sterkste crossmediale vrouwenmerk van Nederland. Op alle mogelijke manieren maken we het onze volgers, lezers en fans zo makkelijk mogelijk om te discussiëren, creëren, delen, publiceren en verbinden. Zo wordt vanuit print doorverwezen naar het forum om verder te praten, filmpjes te bekijken of meer informatie te lezen. En via de augmented reality-app Layar komt print letterlijk en vaak op een spectaculaire manier tot leven.

Het engagement van de doelgroep met VIVA is sterk en groeit snel. 25% van onze Facebook-fans praat mee over de meest uiteenlopende onderwerpen. En dit percentage groeit ook snel op Twitter en Google+, waarbij de volgende stap een ‘HANGOUT MET VIVA’ is: een een-op-een-dialoog met de doelgroep.

Merkversterking anno 2013
En wat kun jij hiermee? Simpel: via het concept ‘VIVA CROSSMEDIAAL’ kun je het  verhaal van je merk vertellen. En daar op social media en het VIVA-forum vrouwen over laten meepraten. Als je wilt sturen wij je onze redactionele jaarplanning. Maar uiteraard staan we open om uitgebreid met je te praten over een commerciële samenwerking op maat en je een voorstel voor te leggen. Zodat je je merk crossmediaal  en op een unieke manier onder de aandacht van meer dan 2.2 miljoen vrouwen kunt brengen!

Meer weten?
Neem contact op met je accountmanager, of bel of mail 023-5566777, sales@sanoma.com. Zie ook de factsheet.