12 december 2013

VIVA en Pabo doen het met elkaar

Een vrouwenblad dat geen blad voor de mond neemt en een eigenzinnige online erotiekshop: ze lijken voor elkaar gemaakt. En dus sloegen VIVA en Pabo de handen ineen voor een wellustige webshop.

VIVA en Pabo ontwikkelden een unieke webshop ín een webshop. Hier kunnen vrouwen terecht voor mooie, nieuwe producten die stuk voor stuk het label VIVA LIKES dragen. Van spannende speeltjes en andere erotische artikelen tot stijvolle lingerie (in álle beha-maten) en zwarte jurkjes.

Eigenzinnig & erotisch

E-commerce-bedrijf Pabo is al meer dan 25 jaar dé erotiekspecialist van Europa. En net als VIVA beweegt ook Pabo mee met de doelgroep, die steeds vrouwelijker is, steeds eigenzinniger en altijd in is voor iets nieuws. VIVA jaagt de webshop aan via haar eigen kanalen en in ruil daarvoor draagt Pabo maandelijks een marge af over de verkopen.

Focus op jonge vrouw

Merel Braakman, manager performance commerce bij Sanoma: “Het VIVA LIKES-assortiment is een initiatief van Tamira van Roeyen, marketingmanager van VIVA, en mijzelf. Wij zagen een kans om een erotische omgeving voor vrouwen uit te rollen binnen het totale merk VIVA. Voor Pabo kwam dit plan exact op het juiste moment, omdat zij hun strategie hebben aangepast en een nieuwe focus hebben op de jonge, zelfstandige vrouw.”

“VIVA-lezeressen zijn de core van onze doelgroep,” aldus Pabo. “Daarom is VIVA voor ons dé perfecte partner om hen met onze assortimenten kennis te laten maken. We hebben een volledige restyling ondergaan en zijn klaar om de VIVA-lezeressen een volledige tour door ‘het nieuwe Pabo’ te geven.

Meer weten over performance partnerships?

Neem contact op Merel Braakman, manager performance commerce, 088 751 8370.