4 februari 2013

Viva en WTF sturen Pepper singles op pad

Een slimme performance based campagne: datingsite Pepper scoort nieuwe singles – voor een blind date – samen met Viva.nl en WTF.nl. De resultaten zijn veelbelovend.

Onder het mom ‘Love to date’ organiseert datingsite Pepper nu ook blind dates voor singles die 2013 graag willen starten met een nieuwe liefde. In samenwerking met Viva.nl en WTF.nl gaan de singles op pad. En op beide sites doen ze uit de doeken hoe speciaal hun ontmoeting was. 

De blind date van Sebastiaan en Emma is de eerste in de reeks. Onder het genot van een hapje en drankje leert het koppel elkaar kennen. Op Viva en WTF wordt het afspraakje uitgebreid besproken. Of er matches tussen zitten, is wekelijks terug te lezen op de sites.

Stefan Havik van Performance Based Sanoma Media: “Pepper was op zoek naar een vrij specifieke doelgroep en nieuwe registraties op hun platform. Dit binnen een performance based samenwerking. WTF en Viva sluiten naadloos aan bij de doelgroep. Daarom hebben we gekozen voor een samenwerking die interessante content voor ons oplevert en registraties voor Pepper. We gebruiken de content op WTF en Viva en hebben display campagnes slim getarget door heel het Sanoma netwerk om registraties te realiseren voor Pepper. De resultaten tot nu toe zien er erg veelbelovend uit.”