10 februari 2016

VIVA focust zich op 4 pijlers

Het vrouwenmerk VIVA richt zich in 2016 op 4 pijlers: Lijf & Psyche, Werk & Leven, Sex & Liefde en Stijl & Update. De content die uit deze pijlers voortkomt wordt via een 360 graden benadering gedeeld op de on- en offline kanalen van VIVA.

De pijlers zullen rouleren binnen de printuitgaves van VIVA en vormen de basis voor het thema van een editie. Dit maakt adverteren bij VIVA extra relevant, omdat het umfeld des te groter wordt en een specifiekere subdoelgroep van VIVA kan worden bereikt.

Thema’s: van budget tot daten

De vier pijlers vormen de basis voor de thema’s die VIVA gaat hanteren. Bijvoorbeeld het Budgetnummer (VIVA10) tijdens de week van het geld. Of het datingnummer (VIVA 24) over relaties, elkaar ontmoeten en de eerste indruk. In week 20 bestaat VIVA’s Anybody rubriek 25 jaar. De editie van die week wordt het grote Lijfnummer. De thema’s, data en edities zijn in te zien in de redactionele planning.

Over VIVA

VIVA daagt vrouwen uit om uit te dragen waar ze voor staan, waar ze blij van worden en waar ze mee worstelen. VIVA informeert, onderzoekt en faciliteert door verhalen, insights, tips en trends te delen die zorgen voor herkenning en erkenning. Altijd vanuit een nuchtere en persoonlijke, humorvolle kijk op het leven en de dingen die daarbij horen. Van Werk & Leven, Lijf & Psyche, Stijl & Update tot Sex & Liefde.

Contact

Heb je vragen over VIVA of wil je in gesprek gaan over de mogelijkheden van adverteren binnen deze focuspijlers/thema’s? Neem contact op met Anne de Vogel, commercieel coördinator VIVA: anne.devogel@sanoma.com.