20 april 2016

VIVA MAMA introduceert VIVA PAPA

Ieder nummer van VIVA MAMA barst van de inspiratie voor jonge moeders (to be). Maar wie bedient eigenlijk die toffe vader? Nederlandse vaders zijn immers steeds meer echte papa’s die een belangrijke rol spelen in het gezinsleven. Daarom maakt VIVA MAMA deze zomer de eerste VIVA PAPA. In een omdraainummer vormt VIVA PAPA samen met VIVA MAMA een uitgebreide editie met allebei een eigen cover. De juni-editie, extra dik, extra zomers.

VIVA PAPA

VIVA MAMA komt deze zomer met de eerste VIVA PAPA, een nummer vol leuke mannen, stoere mode- en lifestyle, gezinsauto’s, kinderwagens, hipsterproof uitgaanstips en persoonlijke verhalen. Hoe beleeft een stoere kerel een bevalling? VIVA PAPA kijkt binnen bij twee mannen die samen een kindje opvoeden met een bekende actrice. In dit nummer ook interviews met acteur Tim Murck (SpangaS, Danni Lowinski), rapper Pepijn Lanen (De Jeugd van Tegenwoordig), presentator Sol Wortelboer, acteur Cas Jansen en natuurlijk de eigen columnist Filemon Wesselink.

Adverteren kan nu nog

Door te adverteren in deze editie bereik je naast de stoere VIVA MAMA vrouw ook de VIVA PAPA man. Hiermee landt je boodschap bij twee verschillende doelgroepen, die gezamenlijk het beslisproces bepalen in de aanschaf van producten. Deze editie (VIVA MAMA 4) verschijnt op 31 mei 2016 en ligt tot 12 juli 2016 in de schappen. De uiterste inleverdatum van materiaal is 4 mei 2106, dat is ook de datum waarop de editie sluit voor adverteerders.

Over VIVA MAMA

VIVA is een eigentijds merk met karakter. VIVA spiegelt, toetst, onderzoekt, signaleert en schuurt soms een beetje. VIVA staat voor vrijheid, humor (met wat zelfspot), no-nonsense, lef en oordeelt niet. We maken het dan ook niet mooier dan het is, maar wel bijzonder, opmerkelijk en herkenbaar.  Ook een VIVA-moeder heeft niets te verbergen, want het moederschap en de uitdagingen die je voor je kiezen krijgt zijn thema’s waar een VIVA-vrouw eerlijk over praat. Ook qua opvoeding staat de VIVA-moeder nuchter in het leven.

Speciaal voor vrouwen die zwanger zijn en/of kinderen hebben in de leeftijd van 0 tot 5 jaar, brengt VIVA 8x per jaar de special VIVA MAMA uit, gericht op stoere, jonge moeders met VIVA-DNA. 
 
Meer informatie over VIVA MAMA? Bekijk de leaflet

Contact

Geïnteresseerd in participeren? Neem dan contact op met je accountmanager of met het salesteam via 088 556 77 77  of sales.nl@sanoma.com. Heb je inhoudelijke vragen over deze editie? Neem dan contact op met Anne de Vogel, commercieel coordinator VIVA, via anne.devogel@sanoma.com.