27 juli 2016

VIVA.nl is vernieuwd

Het redesign van VIVA.nl is een feit. De nieuwe site is onderdeel van het 360 graden merk VIVA, waarbij relevantie voor de gebruiker voorop staat. De pijlers Nu, Forum, Mama, Shop en VIVA400 staan centraal en stellen de gebruiker in staat, samen met vele nieuw ontwikkelde widgets, makkelijk door te site te navigeren. Het doel: langere time on site, meer pageviews per gebruiker en optimalisatie van de crossmedialiteit van het merk. Uiteraard is de website ontworpen vanuit een mobile first visie, om de VIVA-vrouw, die veel onderweg is, ten alle tijden te kunnen bedienen.

VIVA shop

Nieuw op VIVA.nl: de VIVA shop. In deze shop staan producten uit het blad, gecombineerd met favorieten van de redactie. Overzichtelijk op een rij. De VIVA shop slaat een brug tussen off- en online content, en opent de deuren voor een nieuw affiliate verdienmodel. Bekijk de shop.

VIVA400

VIVA400 is hét platform en netwerk voor en door ambitieuze en ondernemende vrouwen die inspireren door wie ze zijn, wat ze doen en wat ze bereiken. VIVA400 was voorheen een apart platform maar nu volledig in de nieuwe website geïntegreerd. De nominatie voor de VIVA400 van 2016 is in volle gang. Nieuwsgierig? Zelf iemand nomineren? Neem een kijkje.

Over VIVA

VIVA daagt vrouwen uit om uit te dragen waar ze voor staan, waar ze blij van worden en waar ze mee worstelen. VIVA informeert, onderzoekt en faciliteert door verhalen, insights, tips en trends te delen die zorgen voor herkenning en erkenning. Altijd vanuit een nuchtere en persoonlijke, humorvolle kijk op het leven en de dingen die daarbij horen. Van Werk & Leven, Lijf & Psyche, Stijl & Update tot Sex & Liefde.

Contact VIVA

Heb je vragen over commerciële samenwerkingen met VIVA? Neem dan contact op met Anne de Vogel, commercieel coordinator VIVA: anne.devogel@sanoma.com