https://www.youtube.com/watch?v=SuYtHP1HN_U

28 januari 2015

Voelen, proeven, ruiken: het kan in print

Een sample van je product direct in handen van een half miljoen mensen. Een branded content special precies onder jouw doelgroep verspreiden. Mensen informeren en nieuwsgierig maken naar je merk. Het kan allemaal met plusproposities in tijdschriften.

De mogelijkheden van ‘print’ gaan verder dan simpelweg een advertentie op een reguliere pagina plaatsen. “Er kan zó veel meer,” vertelt Erik Hannema, productmanager Print bij Sanoma. “Adverteren met geur, geluid of zelfs bewegend beeld. Een sample toevoegen, een kortingspas opplakken of een cadeaucheque meesealen, noem maar op.” Bij Sanoma worden al dit soort creatieve advertentieuitingen geschaard onder de noemer plusproposities. En hoe verschillend ze ook zijn in vorm, ze hebben allemaal hetzelfde doel. Erik Hannema: “Stopping power generen, je als merk onderscheiden van de massa.”

Video’s mogelijkheden voor plusproposities

Benieuwd naar de technische (basis)mogelijkheden van plusproposities? Bekijk de video
 
Inspirerende cases en opvallende voorbeelden van plusproposities zie je in deze video.

Aanbieding pluspropositie

Een van de populairste plusproposities is de branded content special: een custom made boekje, meegehecht of –geseald met een aantal Sanoma titels. In 2014 maakte Sanoma’s Commerciële Redactie zulke specials voor onder meer IKEA, Zwitsal en Kinderopvangorganisatie Humanitas.

Ook jouw doelgroep bereiken met een branded content special? Sanoma’s Commerciële Redactie gaat graag voor je aan de slag. Koop je deze pluspropositie vóór 31 maart 2015 in, dan krijg je bovendien de conceptontwikkeling ter waarde van € 4130,- cadeau.

Vraag vandaag nog een offerte aan via je accountmanager.

Video opvallende plusproposities

Video pluspropositiemogelijkheden