https://www.youtube.com/watch?v=EnEuraBl8m0

4 juli 2016

Vriendinnenevenement Share a Perfect Day trekt bijna 60.000 bezoekers

Van 30 juni tot en met 2 juli vond in Hilvarenbeek Share a Perfect Day plaats. Een succesvolle eerste editie voor organisatoren Sanoma | SBS en Jumbo Supermarkten. Share a Perfect Day trok in totaal bijna 60.000 bezoekers. Vrouwen in alle leeftijdscategorieën beleefden een heerlijke dag uit met lekker en gezond eten, shoppen, inspirerende workshops en optredens van grote artiesten als Kensington, Matt Simons, The Common Linnets, DJ-duo Sunnery James & Ryan Marciano en Nielson.

Het programma van Share a Perfect Day trok vrouwen uit het hele land naar Hilvarenbeek. Langs het meer van de Beekse Bergen dansten zij bij de verschillende grote muziekpodia, vooral de optredens van Racoon en Douwe Bob waren erg populair. Verspreid over het terrein konden de bezoekers even uitrusten onder het genot van een hapje en een drankje bij één van de vele foodtrucks- en lunchplekken. Er waren tientallen workshops met de laatste trends in health, beauty, koken en interieur. Ook was er onder de bezoekers veel animo voor Broga, tarot kaarten lezen, stylingadvies van Patty Zomer en Fred van Leer, hoelahoepen, de cursus lachen met vriendinnen en natuurlijk alle shops.

‘We kijken terug op sterke dagen’

“Met Share a Perfect Day wilden we de bezoekers verrassen met een nieuw, gezellig en vooral inspirerend evenement voor vriendinnen. Naast de grote opkomst en enthousiaste reacties van bezoekers, hebben we ook veel positieve reacties gehad van artiesten en samenwerkende partijen die het organiseren van het evenement mogelijk maakten. Het was een groot succes!”, aldus Colette Cloosterman – van Eerd, CCO Jumbo Supermarkten.

Louise van Nispen, domain director Women bij Sanoma | SBS: “We kijken terug op een geslaagd evenement. We hebben ongelooflijk veel vrouwen een leuke dag uit bezorgd met een afwisselend programma en fantastische optredens. De sfeer onder de bezoekers was ontzettend goed en positief. Samen met Jumbo en overige partners zijn we trots op deze eerste editie van Share a Perfect Day.”

Gerhard van Nieuwenhoven, Groupe-Bel: “Een geweldig evenement met de juiste combinatie van inspiratie, fun en entertainment. In deze setting hebben wij met Boursin ruim 1.000 consumenten een unieke merkbeleving gegeven. Er was zelfs zoveel belangstelling dat we met gemak het dubbele aantal workshops vol hadden kunnen krijgen.”

Vivian Collet, Campina: “Op Share a Perfect Day hebben we onze campagne Sterk met Campina geladen door een koppeling te maken tussen goede voeding en sport/beweging. Bij onze stand konden de bezoekers onze nieuwste producten proeven, luisteren naar inspirerende verhalen van onder andere bloggers en sporters als Teun de Nooijer & Arnold Vanderleyde, maar ook door zelf een smoothie te blenden door middel van een heuse smoothie-fiets. De non-stop rij voor de Photoboot zorgde ervoor dat de deelnemers hun Perfect Day konden vereeuwigd. We hebben heel veel bezoekers mogen ontvangen en daardoor veel consumenten kunnen spreken, de producten kunnen laten proeven en onze boodschap goed over kunnen brengen. We kijken terug op sterke dagen, waarbij onze aftermovie de sfeer van de stand weergeeft. “

Participeren aan Share a Perfect Day 2017?

Heb je interesse deel te nemen aan Share a Perfect Day 2017? Laat het ons dan weten via het online interesseformulier.

Sanoma Events staat garant voor een hoge kwaliteit en creëert  een uitstekende omgeving om een product, merk of dienst live te presenteren en een unieke ervaring te bieden aan een groot publiek. Participeren aan een event kan op diverse manieren. Neem voor meer informatie contact op met ons Eventteam via 088 556 51 30 of info.evenementen@sanoma.com.