22 april 2014

vtwonen lanceert nieuwe huiscollectie

De complete vtwonen huiscollectie 2014 wordt gepresenteerd in een magazine van 60 pagina’s met als titel vtwonen collectie. Met twaalf licentiepartners werden bijzondere en originele productlijnen ontwikkeld: stoer, vrolijk en industrieel met een moderne twist. Net als voorgaande jaren verschijnt er tegelijkertijd met deze papieren uitgave een online versie. Op www.vtwonenshop.nl/catalogus kunnen bezoekers naar hartenlust inspiratie opdoen, bladeren, kiezen, doorklikken én kopen.

De vtwonen huiscollectie heeft veel moois te bieden. Van basic tafels met essenhouten blad en wit metalen frame tot kleurrijke kleden en kussens en van behang met de looks van een oude schuur tot een strakke loftachtige laminaatvloer. Kortom: alles om van een huis een thuis te maken. Aan de inspirerende beelden in de online en offline catalogus is te zien dat er met de nieuwe vtwonen huiscollectie eindeloos gemixt en gematcht kan worden. In elke woonstijl, voor elke ruimte in huis en voor groot en klein zijn er mooie items te vinden.

Voor de (social) fans
Via social media (Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest) wordt de vtwonen huiscollectie 2014 onder de aandacht van de fans gebracht. Verschillende marketingacties, achter-de-schermenfilmpjes en advertenties in print en online geven een extra lading aan de communicatie en naamsbekendheid van de huiscollectie.

50-jarig jubileum
Dit jaar viert het magazine haar 50-jarig jubileum. Ter gelegenheid van haar jubileum hield vtwonen de grote jubileum vtwoon-enquete met vragen over woongeluk, woongedrag én woonergernissen.


Bekijk de achter-de-schermen video over het maken van de cover