13 maart 2014

Wij dagen je uit: bedenk een mooie inhaker rondom Utopia

Tegelijkertijd met de start van Utopia op SBS6 is Nutopia gelanceerd: een platform op Facebook voor de beste reclame inhakers rondom Utopia. Bedenk een mooie inhaker en maak elke maand kans op een exposure pakket.

SBS, Sanoma, Talpa en de 538Groep hebben de handen ineen geslagen met Nutopia. Binnen drie weken na de start stond de teller op meer dan 250 leden en werden er zo’n dertig inhakers geplaatst. Inmiddels telt Nutopia ruim 300 leden en zo’n 40 inhakers.

Elke maand kiest de Nutopia jury uit de inzendingen de beste inhaker. De bedenker van de winnende inhaker wint daarmee een exposurepakket t.w.v. € 10.000,-. De eerste winnaar was Hornbach, die met een uiting inhaakte op het vrijwillige vertrek van deelneemster Lindy uit Utopia. Hornbach speelde op een originele manier in op de actualiteit, wat bij een inhaker cruciaal is.

John Olivieira, Manager Marketing Partnerships van Sanoma is onderdeel van de jury van Nutopia, samen met onder andere Ruud de Langen (CEO van Mindshare) en Taco Vinkeles (Creative Director van 538Groep). We nodigen iedereen uit om een mooie inhaker te bedenken. Je maakt elke maand kans op het exposure pakket.

Contact

Meld je aan via www.sbs6.nl/nutopia en haak in! Neem voor meer informatie contact op met John Olivieira via 088 556 5628.