24 augustus 2016

Word partner van VIVA400 en bereik ambitieuze en ondernemende vrouwen

Op 17 november reikt VIVA voor de negende keer de VIVA400-awards uit. VIVA400 is hét platform en netwerk voor en door ambitieuze en ondernemende vrouwen die inspireren door wie ze zijn, wat ze doen en wat ze bereiken.

Jaarlijks worden 400 koplopers genomineerd vanwege hun succes. Vrouwen die het afgelopen jaar in de spotlights stonden doordat ze bijvoorbeeld een prijs wonnen, een gat in de markt ontdekten, een succesvolle eigen business startten of een noemenswaardige prestatie neerzetten. Succesvolle vrouwen dus die een verschil hebben gemaakt. Als partner van VIVA400 kun je op verschillende manieren deze ondernemende vrouwen bereiken.

Over VIVA400

VIVA400 is in 8 jaar tijd uitgegroeid tot meer dan een awardshow en netwerkevent. VIVA400 is een begrip onder jonge, ambitieuze en ondernemende vrouwen. Het is erkenning van waar ze voor staan, wat ze doen en waar ze vol in geloven. Geen glamour, geen poespas, maar hardwerkende vrouwen met een doel. VIVA moedigt dat aan. Na de huidige nominatiefase, start in oktober de stemfase, waarna op 17 november de VIVA400-awards 2016 worden uitgereikt binnen vijf verschillende categorieën:

1. creatieven
2. knappe koppen
3. krachtpatsers
4. wereldverbeteraars
5. zakenwonders

Dit jaar is er voor het eerst ook een publieksprijs, bepaald door de VIVA400 community.

Samenwerken met VIVA400

Binnen VIVA400 worden onze partners naar voren gebracht als must have onderdeel van het leven van de werkende, stoere VIVA(400)-vrouw, die altijd onderweg is. Zowel fysiek (dagelijks voor haar werk), als mentaal (je kunt altijd méér leren). Voor 2016 is gekozen voor een jaarronde 360 graden benadering, waarbij ook tv* een belangrijke rol inneemt.  Deze strategie biedt VIVA400 partners de kans om eerder in het jaar betrokken te zijn bij VIVA400 en zich gedurende een langere periode te profileren als partner van VIVA400.

*In het Net5-programma ‘On the move’ rijdt blogger Yara Michels in een Renault door het hele land om VIVA400-vrouwen te interviewen over hun carrière.

Partner zijn van VIVA400 betekent exposure op alle kanalen van VIVA in een uniek getargette doelgroep, waarmee je direct de 25 tot 45-jarige werkende, urban minded vrouw bereikt. Dit kan bijvoorbeeld door zichtbaarheid op het evenement, print/digital branded content binnen het VIVA400 umfeld, opname in de verslagfase (print/video) en zichtbaarheid op de stemtool. Wij denken graag met je mee om een passend pakket op te stellen. Bekijk de leaflet voor meer informatie over sponsorpakketten VIVA400.

Geïnteresseerd in participeren in VIVA400?

Neem voor meer informatie over participeren in VIVA400 contact op met je accountmanager via 088 556 77 77 of sales.nl@sanoma.com. Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Anne de Vogel, commercieel manager VIVA, via anne.devogel@sanoma.com.