20 april 2016

Wordt jouw merk de soulmate van de Vintage Love Maand?

Tv-zender Net5 en weekblad Flair slaan de handen ineen voor de Vintage Love Maand in juli. Met tijdloze romantische klassiekers op tv en aandacht voor de Vintage Love Maand in Flair. Interesse om als partner mee te liften op de themamaand Vintage Love?

Themamaand Vintage Love

Tijdens de Vintage Love Maand, speciaal gericht op vrouwen van 25 tot 45 jaar, zendt Net5 romantische klassiekers uit, zoals Pretty Woman met Julia Roberts en Richard Gere,  Dirty Dancing met Patrick Swayze en Cocktail met Tom Cruise. De Vintage Love Maand juli biedt jouw merk een mooi umfeld om de zomer te claimen. In de zomerse maand juli is een oploop in het bereik van de vrouwelijke doelgroep en loopt ook het marktaandeel van Net5 op.

Weekblad Flair zal de Vintage Love Thema Maand redactioneel promoten en als partner lift je daar natuurlijk op mee. De lezeres van Flair is een opgewekte actieve dertiger, die meestal een relatie heeft en de spil is van familie- en vriendenkring. Ze houdt van winkelen, uitgaan, mode, muziek, koken, films en romantiek.

Interesse om partner te worden van de Vintage Love Maand?

Naast mogelijkheden op de zender Net5, zoals billboarding en activaties, kan de impact van je campagne verhoogd worden door in te kopen bij Flair, een van de grootste weekbladen voor vrouwen binnen de doelgroep van Vintage Love.

Bekijk de factsheet voor meer informatie over de Vintage Love Maand. Je kan ook contact opnemen met Elsbeth Mommaal, Senior Account Manager Branded Partnerships, 020 – 800 7188, 06 228 099 21, elsbeth.mommaal@sbs.nl of met Romy Barends, Account Manager SBS Branded Partnerships, 020 – 800 7509, 06 316 982 31, romy.barends@sbs.nl.